Ταξί Tesla: Η πτώση της μπαταρίας έπειτα από 500.000 χλμ.

Tesla
Με ίδιους ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία από την πρώτη μέρα! Δείτε την μείωση απόδοσης στην μπαταρία, αλλά και τα κόστη βλαβών έπειτα από οκτώ χρόνια...

Ο ρυθμός με τον οποίο μειώνεται η απόδοση της μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί αμέτρητες φορές. Αυτή τη φορά, ένα Tesla Model S που λειτουργούσε ως ταξί έρχεται να αποδείξει ότι υπάρχουν άκρως θετικές περιπτώσεις στο κεφάλαιο “μπαταρία ηλεκτρικού”. Ο λόγος; Η μείωση της απόδοσης κατά μόλις 12% έπειτα από 500.000 χιλιόμετρα. Εντυπωσιακό!

Διαβάστε επίσης: H τρομακτική στιγμή που ένα Tesla Model 3 δέχεται “επίθεση” από χαλάζι (+video)

Το εικονιζόμενο όχημα ανήκει στην καναδική εταιρεία “Current Taxi” και εκτελεί δρομολόγια ακατάπαυστα από το 2016. Με την ολοκλήρωση μισού εκατομμυρίου χιλιομέτρων, η εταιρεία γνωστοποίησε μερικά άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία. Τα πιο σημαντικά είναι πως το Tesla Model S του 2016 εξακολουθεί να κινείται με τους εργοστασιακούς ηλεκτροκινητήρες και την ίδια μπαταρία. Στην πράξη, η πτώση απόδοσης κατά 12% σημαίνει ότι η αυτονομία έχει μειωθεί στα 412 χιλιόμετρα, από τα 455 που είχε όταν βγήκε από το εργοστάσιο.

Πάμε να δούμε τις σημαντικότερες επισκευές στην μέχρι τώρα πορεία του συγκεκριμένου μοντέλου:
-Φρένα με κόστος 750 δολάρια
-Αμορτισέρ με κόστος 1.500 δολάρια
-Σύστημα κλιματισμού με κόστος 2.500 δολάρια
-Χειρολαβές με κόστος 800 δολάρια
-Εξαρτήματα εμπρός/πίσω ανάρτησης με κόστος 2000 δολάρια


Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό δεν είναι το ηλεκτρικό με τα περισσότερα χιλιόμετρα της εταιρείας. Στο παρελθόν, η “Currect Taxi” είχε αποκαλύψει πως υπάρχει Tesla που έχει διανύσει 700.000 χιλιόμετρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;