Ταξί: Αύξηση στο κόμιστρο έπειτα από 13 ολόκληρα χρόνια

ταξί
Από το 1,19 στο 1,80 ευρώ το κόστος της σημαίας! Δείτε πως διαμορφώνεται πλέον η τιμή της ελάχιστης διαδρομής με ταξί σύμφωνα με το νέο τιμολόγιο...

Οι συνεχόμενες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων αναπόφευκτα επηρεάζουν την τιμή του κομίστρου των ταξί σε όλη τη χώρα. Ας δούμε πως διαμορφώνεται ο νέος πίνακας χρεώσεων, αλλά και πόσο κοστίζει πλέον η αποζημίωση για την ελάχιστη διαδρομή.

Διαβάστε επίσης: Οδηγός ταξί έκανε 20.000 χλμ. χωρίς ταξίμετρο 

Έπειτα από συνάντηση των εκπροσώπων του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) με στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αποφασίστηκε η εφαρμογή νέου τιμολογίου. Ενδεικτικά, το κόστος για πτώση της σημαίας (έναρξη διαδρομής) θα αυξηθεί στο 1,80 ευρώ, από το 1,19 ευρώ που ίσχυε μέχρι πρότινος. Επιπλέον, η τιμή της ελάχιστης διαδρομής που άγγιζε τα 3,16 ευρώ, τώρα θα αυξηθεί στα 4,00 ευρώ.

Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στην σελίδα “Sata Taxi” στο Facebook:
“Η αύξηση είναι μόνο η αρχή. Το νέο προεδρείο του ΣΑΤΑ υποσχέθηκε ότι δεν θα αφήσει τίποτα στην τύχη του και ότι θα βγάλει το ταξί από την ανυποληψία! Σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν όσα δεν έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια. Με τις δικές μας πιέσεις και τα δικά μας επιχειρήματα, όχι μόνο άνοιξαν οι κλειστές πόρτες (κατέρρευσε και αυτό το αφήγημα) αλλά υλοποιούνται αιτήματα του κλάδου, όπως αυτό της αναπροσαρμογής του τιμολογίου”.

Ακολουθεί το νέο τιμολόγιο, όπως διαμορφώθηκε έπειτα από την τελική συμφωνία με το Υπουργείο Μεταφορών:

Αξιοσημείωτη είναι και η ανακοίνωση της πλατφόρμας BEAT, η οποία ενημέρωσε τους χρήστες με ηλεκτρονικό μήνυμα. Μεταξύ άλλων, στο κείμενό της ανέφερε τα εξής:
“Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή. Από 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;