Τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Seat έως το 2021

Τα τεχνολογικά της σχέδια έως το 2021 δημοσιοποίησε η Seat, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων για τα νέα της οχήματα

Κατά τη διάρκεια της απολογιστικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Seat στο Martorell, δόθηκε επισήμως στη δημοσιότητα η στρατηγική της φίρμας για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και όχι μόνο, στο εγγύς μέλλον. Από αυτές, ξεχωρίζουν, η παρουσίαση 6 ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, καθώς και η ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας για το Group VW.

Όπως ανακοίνωσαν οι Ισπανοί, το Seat El Born και η ηλεκτρική εκδοχή του Mii, θα αποτελέσουν τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Πέραν αυτών, η εταιρεία αναμένεται έως το 2021 να παρουσιάσει και 4 οχήματα με plug-in υβριδική έκδοση. Ο λόγος για το νέας γενιάς Leon και το Tarraco, τη στιγμή που η σπορ μάρκα Cupra θα παρουσιάσει σε plug-in υβριδικές εκδόσεις τα Leon και Formentor.

Επιπλέον, σημαντική είναι η είδηση πως η Seat έχει αναλάβει να εξελίξει μια νέα πλατφόρμα οχημάτων, σε συνεργασία με την Volkswagen. Αυτή η πλατφόρμα θα είναι μικρότερη από την υπάρχουσα Modular Electric Drivekit (MEB) η οποία χρησιμοποιείται από το Group. Στόχος, είναι να αποτελέσει τη βάση και για άλλα ηλεκτρικά οχήματα μήκους περίπου 4 μέτρων του ομίλου VW, το κόστος κτήσης των οποίων δε θα ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Σε αυτή την προσπάθεια, θα λάβουν μέρος περισσότεροι από 300 εξειδικευμένους μηχανικούς.

Εκτός από τα προαναφερθέντα, όπως έχουμε γράψει και σε παλαιότερο άρθρο, η Seat θα ηγηθεί των ενεργειών του Volkswagen Group στον τομέα της micromobility, δηλαδή της κινητικότητας σε αστικό περιβάλλον. Ήδη, οι πρώτες προτάσεις της ισπανικής μάρκας έχουν κατατεθεί και ονομάζονται Seat Minimo και το eXS kickscooter.

Οι εν λόγω εξελίξεις, καταδεικνύουν τη διαρκή αναβάθμιση της Seat στην “ιεραρχία” του VW Group. Αυτό το γεγονός πιστοποιήθηκε από την παρουσία στην εκδήλωση, πέραν του Προέδρου της Seat, Luca de Meo, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Volkswagen AG, Dr. Herbert Diess.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;