Τα ελαστικά που δεν χάνουν αέρα, δοκιμάζονται σε δημόσιο δρόμο

Δεν χάνουν αέρα, γιατί... δεν έχουν αέρα τα πρωτότυπα ελαστικά UPTIS της Michelin, τα οποία δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες, πλέον και στην Ευρώπη.
Michelin Uptis ελαστικά που δεν σκάνε 2023

Η Michelin ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που ασχολήθηκε με την εξέλιξη ελαστικών για επαγγελματικά αλλά και επιβατικά μοντέλα, τα οποία δεν χρειάζονται αέρα υπό πίεση για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, κάνοντας έτσι τον εφιάλτη του σκασμένου ελαστικού κομμάτι του παρελθόντος.

Διαβάστε επίσης – BMW: Φέρνει πιο κοντά την εικονική πραγματικότητα με το αυτοκίνητο

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τα UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System) πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, ενώ φέτος ξεκίνησε τις δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες τόσο στην Ασία όσο και στη Β. Αμερική.

Με σκοπό να τα φέρουν και επί ευρωπαϊκού εδάφους, οι Γάλλοι δεν σταματούν εκεί καθώς ανακοίνωσαν πρόσφατα την πιλοτική συνεργασία τους και με την γαλλική εταιρεία υπηρεσιών ταχυδρομείου La Poste, η οποία θα εξοπλίσει 40 δικά της βαν με τα UPTIS έως και το τέλος του 2024. Ήδη τα πρώτα τρία van της La Poste φέρουν τα πρωτότυπα ελαστικά της Michelin από τον περασμένο Ιούνιο.

Διαβάστε επίσης: Πώς το Mazda CX-60 έρχεται στα μέτρα του Σωτήρη Κοντιζά, αλλά και στα δικά σου (video)

Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρώσει δεδομένα από δοκιμές σε δημόσιο δρόμο που ξεπερνούν τα τρία εκατ. χιλιόμετρα και ο νέος κύκλος δοκιμών των UPTIS που ξεκίνησε φέτος μάλλον δείχνει ότι η εμπορική τους διαθεσιμότητα δεν θα αργήσει να γίνει πραγματικότητα.

Τα Michelin UPTIS συνδυάζουν μια ζάντα αλουμινίου με έναν ελαστικό “σκελετό” πάνω στον οποίο εφάπτεται το πέλμα, ο οποίος είναι κατασκευασμένος από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα (glass fiber reinforced plastic -GFRP) και αντικαθιστά τον αεροθάλαμο.

Η νέα τεχνολογία των Γάλλων, η οποία θα είναι διαθέσιμη και για επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός από το προφανές πλεονέκτημα που φέρνει στα ελαστικά -δεν σκάνε- μπορεί να μειώσει σημαντικά τον όγκο των ελαστικών που πετάγονται κάθε χρόνο γιατί δεν μπορούν να επιδιορθωθούν, αλλά και εκείνων που πρέπει να αντικατασταθούν επειδή έχουν παρουσιάσει ανομοιόμορφη φθορά λόγω χρήσης με λάθος πίεση αέρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;