Τα 4κίνητα βαν που γιορτάζουν 40 χρόνια – Από το syncro στο 4Motion

Φέτος η Volkswagen γιορτάζει 40 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου T3 syncro, του βαν που άνοιξε τον δρόμο με την 4κίνησή του για τα μοντέλα που ακολούθησαν.
40 χρόνια Volkswagen Επαγγελματικά 4κίνηση

Το πρώτο VW T3 syncro ακολούθησαν έπειτα οι τετρακίνητες εκδόσεις των Multivan, California, Transporter, Caravelle και ID. Buzz. Η ιστορία, όμως, ξεκινά ήδη από τη δεκαετία του 1970, όταν ο Gustav Mayer, τότε επικεφαλής ανάπτυξης της γκάμας Transporter, ξεκίνησε να δοκιμάζει τα πρώτα πρωτότυπα σε πραγματικά ακραίες συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Υπερδιπλάσιες “ηλεκτρικές” πωλήσεις για αυτόν τον όμιλο

Λάτρης των ταξιδιών και της περιπέτειας, ο Mayer οδηγούσε συχνά ένα T2 στην έρημο Σαχάρα – παρά το γεγονός ότι τότε τα βαν είχαν μόνο πίσω κίνηση. Οι ατελείωτες ώρες οδήγησης σε ακραίες συνθήκες στην άμμο τον οδήγησαν στην ιδέα ενός τετρακίνητου Transporter.

Έτσι, το 1978 κατασκευάστηκαν πέντε T2 με σύστημα επιλογής κίνησης στους εμπρός τροχούς για δοκιμές – ωστόσο το μοντέλο είχε ήδη φτάσει στο τέλος της παραγωγής του. Αυτή η καινοτόμα προσπάθεια αποτέλεσε τη βάση για το T3 syncro, το πρώτο βαν παραγωγής της Volkswagen με τετρακίνηση, που παρουσιάστηκε επίσημα το 1985.

Διαβάστε επίσης: Μειώσεις έως 10.000 ευρώ από την Volkswagen και 0% επιτόκιο – Για ποια μοντέλα ισχύει

Από εκεί και πέρα, η εξέλιξη των 4κίνητων επαγγελματικών μοντέλων ήταν σταθερή. Το T4 syncro (1993) ακολούθησε με νέα διάταξη και τεχνολογία, ενώ το 1999, ένα T4 Multivan syncro κατέρριψε παγκόσμιο ρεκόρ, διασχίζοντας την ήπειρο από τον Βορρά έως τον Νότο – από την Αλάσκα έως τη Γη του Πυρός – μέσα σε 15 ημέρες.

Το T5 4Motion (2004) εισήγαγε νέο πολύδισκο συμπλέκτη, ενώ η έκτη γενιά (T6, T6.1), εφοδιάστηκε με ακόμη πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα για μέγιστη πρόσφυση και ασφάλεια σε κάθε τερέν.

Για το 2025 η Volkswagen έχει τρεις 4κίνητες σειρές:

-Τα Μultivan και California eHybrid 4Motion με plug-in υβριδική τετρακίνηση και ηλεκτρικό πίσω άξονα.
– Τα Transporter και Caravelle TDI 4Motion με σύστημα τετρακίνησης.
-Τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo Pro 4Motion / GTX με πλήρως ηλεκτρική κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;