Στο “σφυρί” το Ford Escort RS Turbo της πριγκίπισσας Νταϊάνα

Ford Escort RS Turbo
Είχε στην διάθεσή της Rolls-Royce, προτιμούσε όμως να οδηγεί το δικό της Ford Escort RS Turbo. Στο "σφυρί" το αυτοκίνητο της πριγκίπισσας Νταϊάνα...

Το Ford Escort RS Turbo είναι ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της εταιρείας και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουμε δει τις τιμές τους να “ξεφεύγουν” για τα καλά. Στην προκειμένη περίπτωση, το εικονιζόμενο αυτοκίνητο έχει και πολύ “βαρύ” βιογραφικό, μιας και ανήκε στην πριγκίπισσα Νταϊάνα.

Μπορεί η πριγκίπισσα της Ουαλίας να είχε στη διάθεση της μία σειρά από πολυτελή αυτοκίνητα μάρκας Rolls-Royce ή Mercedes-Benz, αλλά συχνά επέλεγε να χρησιμοποιεί το δικό της όχημα. Ένα εξ’ αυτών ήταν και το εικονιζόμενο Ford Escort RS Turbo, το οποίο παραμένει μέχρι σήμερα σε εξαιρετική κατάσταση και σύντομα θα αλλάξει χέρια μέσω δημοπρασίας του οίκου “Silverstone Auctions”.

Σύμφωνα με την επίσημη αγγελία, αρχικά η Νταϊάνα θα επέλεγε ένα Ford Escort 1.6i Cabriolet σε κόκκινο χρώμα. Κρίθηκε ακατάλληλο, όμως, λόγω μηδενικής προστασίας. Έτσι, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι αυτού του Ford Escort RS Turbo, το οποίο τροποποιήθηκε από την εταιρεία Special Vehicle Engineering και απέκτησε μαύρο χρώμα. Από τις 23 Αυγούστου 1985 που βγήκε στους δρόμους μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 24.961 μίλια, δηλαδή 40.170 χλμ. Όπως είναι λογικό, λοιπόν, βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, γεγονός που θα εκτοξεύσει το ποσό μεταπώλησης.

Τέλος, κάτω από το καπό βρίσκεται ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λτ., το οποίο αποδίδει 132 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 27 Αυγούστου και το τελικό ποσό δεν είναι απίθανο να είναι εξαψήφιο. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία. 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;