Στο “σφυρί” η πιο ισχυρή BMW M3 E36 της Ευρώπης – Το “φράγμα” των 100 ίππων στο λίτρο

BMW M3 Evolution
Ήταν ο πρώτος ατμοσφαιρικός κινητήρας παραγωγής της BMW που ξεπέρασε τους 100 ίππους στο λίτρο. Μία ιδιαίτερη BMW M3 δημοπρατείται...

Μπορεί κατά καιρούς να έχουμε συναντήσει πολλές αψεγάδιαστες BMW M3 E36 σε δημοπρασίες, η συγκεκριμένη όμως αξίζει την προσοχή μας… και με το παραπάνω. Οι λόγοι είναι δύο: Πρώτον είναι πολύ σπάνια και δεύτερον φέρει ένα πολύ ιδιαίτερο μοτέρ. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Στο “σφυρί” σπάνια Mercedes του ’90 – Οι εξαψήφιες προβλέψεις της τελική τιμής

Πρόκειται για την BMW M3 Evolution, ένα μοντέλο που στην Ευρώπη παράχθηκε σε μόλις 1.799 αντίτυπα. Η εικονιζόμενη είναι μία εξ’ αυτών και πρόκειται να δημοπρατηθεί σύντομα. Είναι βαμμένη σε χρώμα “Estoril Blue Metallic” και βγήκε από το εργοστάσιο το καλοκαίρι του 1997. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 29.940 χλμ. και όπως μπορείτε να δείτε στις σχετικές εικόνες… η κατάστασή της δείχνει μοναδική!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να δούμε πιο αναλυτικά τον κινητήρα της, μιας και είναι ο πρώτος ατμοσφαιρικός παραγωγής στην ιστορία της BMW που ξεπέρασε τους 100 ίππους στο λίτρο. Ονομάζεται S50 B32, είναι η τελευταία έκδοση του B32 και οι πιο “διαβασμένοι” θα θυμούνται πως τοποθετήθηκε και στην BMW Z3 M Coupe.

Η χωρητικότητά του είναι αυξημένη στα 3.210 κ.εκ. (αύξηση κατά 211 κ.εκ.) και φέρει μία σειρά από αναβαθμίσεις. Ενδεικτικά, η αναλογία συμπίεσης αυξήθηκε από 10,8:1 σε 11,3:1, τοποθετήθηκαν μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, ελαφριά έμβολα και μπιέλες με επίστρωση γραφίτη. Αποτέλεσμα ήταν η απόδοση από τους 286 ίππους να φτάσει στους 321 στις 7400 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής άγγιξε τα 350 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Η κίνηση ασφαλώς περνά στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων της Getrag προήλθε από την E34 M5. Το ίδιο ισχύει και για το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί από τον οίκο RM Sotheby’s την 1η Μαρτίου και πατώντας εδώ θα δείτε την επίσημη αγγελία. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τελική τιμή που διαμορφωθεί στο εύρος 75.000 – 90.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;