Στο “σφυρί” η μοναδική πρωτότυπη LaFerrari που… δεν είναι LaFerrari

Ferrari LaFerrari
Είναι το ένα και μοναδικό πρωτότυπο όχημα που κατασκευάστηκε για τις ανάγκες ανάπτυξης της Ferrari LaFerrari και σύντομα θα δημοπρατηθεί!

Πίσω στο 2011, η ιταλική εταιρεία είχε ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης για την παραγωγή της Ferrari LaFerrari και, όπως συμβαίνει σε κάθε μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε ειδικό όχημα. Οι κατασκευαστές ονομάζουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα “μουλάρια”, καμουφλάρονται ώστε να μην γίνει γνωστή η τελική σχεδίαση και είναι ατελή κατασκευαστικά. Στην περίπτωση της LaFerrari χρησιμοποιήθηκε μόλις ένα “μουλάρι”, είναι το εικονιζόμενο και σύντομα θα δημοπρατηθεί.

Διαβάστε επίσης: Θα το έκανες αυτό αν είχες LaFerrari; (+video)

Συνέβαλε στην εξέλιξη από τον Μάιο του 2011 έως τον Δεκεμβρίου του 2012 και, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, είναι το γεγονός ότι δεν “χτίστηκε” καν πάνω στο πλαίσιο της LaFerrari. Όπως μπορείτε εύκολα να διακρίνετε, πρόκειται για μία Ferrari 458 Italia, η οποία ωστόσο φέρει τα μηχανικά μέρη και το υβριδικό σύστημα της LaFerrari. Εννοείται πως για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί εφάρμοσαν πολλές… πατέντες, κάτι που φαίνεται και από την εμφάνιση.

Σε αρκετά σημεία του αμαξώματος έχουν γίνει αλλαγές, στο πίσω μέρος έχει κοπεί πρόχειρα ο προφυλακτήρας, ενώ στο μηχανοστάσιο πολλά εξαρτήματα έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα. Άλλωστε σε αυτό το αυτοκίνητο προτεραιότητα είναι να βγουν συμπεράσματα και να γίνουν διορθώσεις, η εμφάνιση έχει τον τελευταίο λόγο.

Η Ferrari πούλησε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο σε ιδιώτη το 2016 και μέχρι σήμερα φέρει ακόμα και τις γνήσιες ετικέτες από την διαδικασία δοκιμών. Όπως είναι λογικό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δημόσιο δρόμο. Ωστόσο, αποτελεί ένα σπάνιο, συλλεκτικό μέρος της ιστορίας της Ferrari. Η δημοπρασία θα γίνει από τον οίκο RM Sotheby’s και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία. 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;