Στο σφυρί ένα σπάνιο Audi Quattro S1 με “πλούσιο” βιογραφικό

Audi Quattro S1
Σήμερα σώζονται μόλις 15 Audi Quattro S1 E2. Ένα σπάνιο κομμάτι της ιστορίας της γερμανικής εταιρείας σύντομα θα αλλάξει χέρια....

Είναι ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας και όταν δημοπρατείται κάποιο γνήσιο που βρίσκεται σε καλή κατάσταση, η τελική τιμή ξεφεύγει για τα καλά. Κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει και στην περίπτωση του εικονιζόμενου Audi Quattro S1, το οποίο είναι σπάνιο και “κουβαλάει” μεγάλη ιστορία.

Πρόκειται για ένα Audi Quattro S1 E2, το οποίο καταχωρήθηκε για πρώτη φορά στις 5 Νοεμβρίου 1985. Πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε αρχικά ο Hannu Mikkola, ο οποίος έτρεξε στο ράλι Λομβαρδίας το ίδιο έτος. Στο επόμενο διάστημα το αγωνιστικό αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε ως όχημα δοκιμής στο “Rallye de Portugal” του 1986 και, όταν το Group B τέθηκε εκτός νόμου, πέρασε για πρώτη φορά σε χέρια ιδιώτη.

 

Μέχρι σήμερα, ο χαρακτήρας του Audi Quattro S1 E2 έχει παραμείνει αναλλοίωτος. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει πιο “πολιτισμένο” χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση γυάλινων παραθύρων. Το Audi Quttro S1 κρύβει κάτω από το καπό του έναν καλοδιατηρημένο πεντακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους.

Αξιοσημείωτη είναι και η σπανιότητα του συγκεκριμένου μοντέλου, μιας και σήμερα μόνο 15 Audi Quattro S1 E2 έχουν σωθεί από τα συνολικά 20 που κατασκεύασε η Audi. Από αυτά, μόνο τα έξι έχουν συμμετάσχει έστω και μία φορά σε ράλι και μόνο τα τέσσερα ανήκουν σε σήμερα σε ιδιώτες. Συνεπώς μιλάμε για μία άκρως ξεχωριστή περίπτωση.

Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 5 Νοεμβρίου από τον οίκο RM Sotheby’s και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την σχετική αγγελία. Για την ώρα δεν έχει γνωστοποιηθεί κάποια εκτίμηση, αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο το τελικό ποσό να φτάσει ακόμα και τα δύο εκατ. ευρώ, μιας και στο παρελθόν έχουμε δει τέτοια νούμερα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;