Στην Ιταλία οι Παυλίδης – Harryman

Μετά την εμφάνισή τους στο ράλι Μόντε Καρλό οι Παυλίδης - Harryman επιστρέφουν στην ενεργό δράση αυτή την φορά στην Ιταλία.

Μετά την επιτυχημένη εμφάνιση τους στο Rallye Monte Carlo (διαβάστε εδώ περισσότερα για την συγκεκριμένη συμμετοχή) και έπειτα από το «αναγκαστικό» διάλειμμα λόγω της πανδημίας του covid-19, οι Νίκος Παυλίδης – Allan Harryman επιστρέφουν στους αγώνες.

Το πλήρωμα της Step Racing θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε ακόμα ένα ράλι του εξωτερικού, αυτή τη φορά στο Rally Citta di Bassano που προσμετρά στο International Rally Cup της Ιταλίας.

Στο Rally Citta di Bassano, σε έναν ασφάλτινο αγώνα 100 αγωνιστικών χιλιομέτρων που συγκέντρωσε 137 συμμετοχές από 7 διαφορετικές χώρες, οι Παυλίδης- Harryman θα οδηγήσουν ένα τελευταίας τεχνολογίας Skoda Fabia Rally2 Evo. Ο ανταγωνισμός είναι πανίσχυρος με το πλήρωμα της Step Racing να έχει να αντιμετωπίσει 23 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5.

«Αυτή θα είναι μια καινούρια εμπειρία για εμάς σε έναν αγώνα με πανέμορφες ειδικές. Θα βάλουμε τα δυνατά μας για να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα στη γενική κατάταξη, γνωρίζοντας ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε κάποιους από τους καλύτερους Ιταλούς οδηγούς. Υπολειπόμαστε σαφώς σε εμπειρία σε σχέση με τα τοπικά πληρώματα που γνωρίζουν τη διαδρομή πολύ καλύτερα από εμάς, αλλά θα προσπαθήσουμε να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε ανταγωνιστικοί» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης.

Το πρόγραμμα του ράλι περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, με τη δράση να ξεκινάει το απόγευμα της Παρασκευής 25 Σεπτεμβρίου περιλαμβάνοντας δύο περάσματα από τη θρυλική ειδική Valstagna των 13 χιλιομέτρων, η οποία στο δεύτερο της πέρασμα θα είναι νυχτερινή για όλα τα πληρώματα.

«Το Skoda Fabia Rally2 Evo που θα οδηγήσουμε, είναι ίσως το κορυφαίο αγωνιστικό κατηγορίας R5 αυτή τη στιγμή και η ομάδα που το συντηρεί μια από τις καλύτερες της Ευρώπης. Απαιτεί σίγουρα αρκετά χιλιόμετρα για να βρούμε τα όρια, τόσο τα δικά μας όσο και του αυτοκινήτου και θα είμαστε ικανοποιημένοι αν δούμε τους χρόνους μας να βελτιώνονται ειδική προς ειδική. Εμπιστεύομαι απόλυτα τον Allan Harryman, έναν συνοδηγό παγκόσμιας εμβέλειας που με βοηθάει να γίνομαι καλύτερος οδηγός», δήλωσε ο τρεις φορές Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδας ολοκληρώνοντας.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;