Στην Ελλάδα το plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense (+Τιμή)

Με δυνατά «χαρτιά» τους 225 ίππους και τα 55 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, η δικίνητη plug-in υβριδική έκδοση του DS 7 Crossback E-Tense έφτασε στη χώρα μας!

Η κατηγορία των C-SUV κερδίζει συνεχώς εμπορικό μερίδιο και πλέον αγγίζει το 26,8%. Συνεπώς, όπως ήταν λογικό οι Γάλλοι προχώρησαν στην αποκάλυψη και μίας δεύτερης plug-in υβριδικής έκδοσης για το DS 7 Crossback E-Tense. Πλέον, μαζί με το τετρακίνητο SUV των 300 ίππων, η γκάμα διευρύνεται με την δικίνητη έκδοση των 225 ίππων. Οι πιο ενήμεροι θα γνωρίζουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, όπως για παράδειγμα το Peugeot 3008.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid

Στην προκειμένη περίπτωση, κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 180 ίππων. Σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 225 ίππους και η ροπή τα 360 Nm, με την κίνηση να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (ΕΑΤ8).

Όσον αφορά τώρα στον ηλεκτροκινητήρα, αυτός τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh, η οποία είναι σε θέση να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 55 χλμ.(μέτρηση WLTP). Έτσι, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει κατανάλωση της τάξης των μόλις 1,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 31 γρ./χλμ. Για την φόρτιση της μπαταρίας, ενδεικτικά με πηγή ισχύος 7,4 kW η γρήγορη φόρτιση ολοκληρώνεται πλήρως μέσα σε μόλις μία ώρα και 45 λεπτά, ενώ ο χρήστης μπορεί να προγραμματίζει την ώρα φόρτισης ώστε να εκμεταλλεύεται τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας.

Το νέο DS 7 Crossback E-Tense των 225 διατίθεται στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις, τις So Chic & Performance Line, με την τιμή εκκίνησης να ορίζεται στα 46.300 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;