Στην Ελλάδα οι Honda με τον ηλεκτρικό συμπλέκτη E-Clutch (+τιμές)

Honda CB650R E-clutch τιμή Ελλάδα
Διαθέσιμες και στην Ελλάδα είναι πλέον οι ανανεωμένες Honda CB650R και CBR650R, όπως και οι εκδόσεις που φέρουν τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch.

Η Honda είναι ο μοναδικός κατασκευαστής μοτοσικλετών που όχι μόνο εξακολουθεί να πειραματίζεται με τα κιβώτια ταχυτήτων των μοτοσικλετών της αλλά φέρνει τις τεχνολογίες που αναπτύσσει και στην παραγωγή.

Μοτοσικλέτες Honda: Προσφορές με όφελος έως 2.090 ευρώ

Τα τελευταία χρόνια μάλιστα οι Ιάπωνες έχουν και εμπορικές επιτυχίες ως η μοναδική εταιρεία στους δύο τροχούς που προσφέρει πολλά μοντέλα της με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Τώρα μία ακόμη τεχνολογία μπαίνει στην μαζική παραγωγή η οποία αφορά τον συμπλέκτη των μηχανικών κιβωτίων. Με την ονομασία E-Clutch το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα της Honda επιτρέπει τις αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων, προς τα πάνω αλλά και προς τα κάτω, χωρίς να χρησιμοποιείται από τον αναβάτη η αριστερή μανέτα του συμπλέκτη, ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει και την μανέτα του συμπλέκτη που εξακολουθεί να υπάρχει.

Ο κινητήρας παραγωγής που στροφάρει ψηλότερα από ένα μοτέρ F1 (+video)

Με το E-Clutch ο αναβάτης αλλάζει κανονικά σχέσεις με το αριστερό του πόδι χρησιμοποιώντας το επιλογέα του κιβωτίου, χωρίς όμως να χρειάζεται να ελέγχει την εμπλοκή και απεμπλοκή του συμπλέκτη μέσω της αριστερής μανέτας αφού αυτή τη δουλειά την έχει αναλάβει το E-Clutch.

Το σύστημα E-Clutch αυτοματοποιεί τη λειτουργία του συμπλέκτη επίσης κατά την εκκίνηση από στάση αλλά και όταν η μοτοσικλέτα έρχεται σε στάση, επιτρέπει στον αναβάτη να χρησιμοποιεί την αριστερή μανέτα κατά βούληση, ενώ φέρει και λειτουργία “Manual”, η οποία απενεργοποιεί εξολοκλήρου το E-Clutch.

Οι πρώτες μοτοσικλέτες που φέρουν το E-Clutch ως προαιρετική επιλογή είναι οι ανανεωμένες CB650R και CBR650R, οι οποίες είναι πλέον διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά. Οι δύο μοτοσικλέτες αξιοποιούν την ίδια βάση (μοτέρ, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα) προτάσσουν ωστόσο η καθεμιά την δική της διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση.

Η γυμνή CB650R τραβά τα βλέμματα βασιζόμενη στη “Neo Sports Cafe” σχεδιαστική της φιλοσοφία, ενώ η CBR650R απευθύνεται σε εκείνους που προτιμούν την “αθλητική” σχεδίαση των sport μοτοσικλετών της ιαπωνικής εταιρείας.

“Καρδιά” και των δύο μοτοσικλετών είναι ο εν σειρά 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 649 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει και στις δύο περιπτώσεις 95,2 ίππους και 63 Nm ροπής στις 12.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ και οι δύο φέρουν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι”.

Παράλληλα και στις δύο περιπτώσεις οι ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών 41 χλστ. και αμορτισέρ με μοχλικό το οποίο φέρει ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου του σε δέκα θέσεις. Κοινά είναι επίσης και τα φρένα με την επιβράδυνση να έχουν αναλάβει διπλοί δίσκοι εμπρός διαμέτρου 310 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης.

Στις αναβαθμίσεις για τη νέα χρονιά περιλαμβάνεται και για τις δύο μοτοσικλέτες μια νέα TFT οθόνη αφής που επιτρέπει σύνδεση και με smartphone και νέο φωτιζόμενο διακόπτη στο αριστερό γκριπ για τον χειρισμό της. Παράλληλα και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν φρεσκαριστεί σχεδιαστικά με highlights τους νέους LED προβολείς και την ανανεωμένη σχεδίαση της ουράς, ενώ φέρουν νέες σέλες που βελτιώνουν τα επίπεδα εργονομίας και άνεσης.

Στην ελληνική αγορά η τιμή της νέας CB650R είναι 9.450 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch κοστίζει 9.950 ευρώ. Παράλληλα, η τιμή της CBR650R έχει οριστεί στα 9.990 ευρώ και της έκδοσης με το σύστημα E-Clutch στα 10.490 ευρώ. Και οι δύο μοτοσικλέτες είναι διαθέσιμες σε έκδοση για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2 με την ισχύ του κινητήρα τους να περιορίζεται στους 47,6 ίππους (35 kW).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;