Stark Drive Torque: Αναδιπλούμενο και στην τιμή

Ένα ποδήλατο που διπλώνει στη μέση γίνεται πρακτικό στη μεταφορά του αλλά και την αποθήκευση. Ξεχωρίζει όμως γιατί διπλώνει στη μέση και την... τιμή του!

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα αυξάνουν διαρκώς την απήχησή τους στον κόσμο, ειδικά σε όσους αισθάνονται ότι πρέπει να κάνουν κάτι για τη σωτηρία του πλανήτη. Ωστόσο, η προσιτή τιμή σε μια τέτοια επιλογή δεν είναι ακόμη από τα δυνατά της σημεία.

Με την εξέλιξη να προχωρά με άλματα, θα έρθει και η στιγμή που το πλήθος των ποδηλάτων θα ωφελήσει τον καταναλωτή μειώνοντας το κόστος κτήσης. Η Stark κάνει μια τέτοια προσπάθεια μείωσης του κόστους και το δηλώνει εξαρχής προσδοκώντας σε αυξημένες πωλήσεις.

Η βασική έκδοση του Stark Drive Torque διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 W τοποθετημένο κεντρικά. Προσφέρει 80 Nm ροπής αλλά και πλήθος άλλων στοιχείων σημαντικών για την εμπορική του πορεία.

Μία καινοτομία είναι ότι ξεκλειδώνει με εφαρμογή δακτυλικού αποτυπώματος με περιθώριο υποδοχής περισσότερων του ενός χρηστών. Επίσης, η 18 Ah μπαταρία, πέρα από τη συμβατική της δουλειά, προσφέρει θύρα USB αλλά και τη δυνατότητα ανέπαφης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου!

Η σουηδική εταιρεία, ύστερα από ένα πτυσσόμενο ηλεκτροκίνητο ποδήλατο που την «έβαλε» στην αγορά, προσφέρει αυτή τη δυνατότητα και στο νέο Drive Torque. Έτσι, η χρήση του περιλαμβάνει και τον ρόλο του οχήματος για το «τελευταίο χιλιόμετρο», αφού μεταφέρεται εύκολα στον χώρο αποσκευών ενός αυτοκινήτου.

Στα καλούδια πρέπει να προσθέσουμε την εφαρμογή NFC (Near Field Communications) που αφορά στην ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από τα 10 εκατοστά.

Ο ηλεκτροκινητήρας στη βασική έκδοση του Stark Drive Torque αποδίδει 250 W και απαιτεί την περιστροφή των πεταλιών για να προσφέρει την υποβοήθησή του. Έτσι όμως και μέσα από το εννέα σχέσεων σασμάν της Shimano, φτάνει την εντυπωσιακή τελική των 42 km/h!

Υπάρχει όμως και το μοντέλο Stark Drive Torque Max, με ηλεκτροκινητήρα Bafang Ultra Max ισχύος 1.000 W που αποδίδει 160 Nm ροπής και η τελική του φτάνει τα 62 km/h! Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει από τα παχύτερα ελαστικά για σοβαρή εκτός δρόμου χρήση.

Η ανάρτηση εμπρός είναι ρυθμιζόμενη, η πίσω ανάρτηση είναι κατ’ επιλογή, διαθέτει δισκόφρενα ενώ η αυτονομία και στα δύο μοντέλα φτάνει τα 100 km.

Όσο για την τιμή, στα 999 δολάρια (891 ευρώ) για το απλό μοντέλο, είναι πραγματικά το πιο value for money ηλεκτρικό ποδήλατο της αγοράς σήμερα…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;