Στα σκαριά η STI έκδοση του ηλεκτρικού Subaru Solterra

Subaru Solterra STI Concept
To "STI" έχει ταυτιστεί με ισχυρές εκδόσεις της ιαπωνικής εταιρείας. Μία τέτοια φαίνεται πως δεν θα απουσιάζει και από το αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra!

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που παρουσιάστηκε το νέο Subaru Solterra, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Toyota. Τώρα, η ιαπωνική εταιρεία έρχεται στην έκθεση Tokyo Auto Salon με την STI έκδοσή του, η οποία για την ώρα αποτελεί πρωτότυπο αυτοκίνητο.

Subaru Solterra: Το πρώτο ηλεκτρικό Subaru είναι… Toyota!

Αρχικά, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το όνομά του ενώνει τις δύο λέξεις ”SOL” και “TERRA”, που μεταφράζονται αντίστοιχα σε «Ήλιος» και τη «Γη». Οι διαφορές συγκριτικά με την απλή έκδοση εντοπίζονται στις κόκκινες λεπτομέρειες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, στην αεροτομή που φέρει το λογότυπο “STI”, αλλά και τις μαύρες ζάντες που “φιλοξενούν” κόκκινες δαγκάνες.

Για την ώρα δεν έχει γνωστοποιηθεί αν θα δει το πράσινο φως της παραγωγής η εν λόγω έκδοση ή αν θα προσφερθεί μόνο στην εγχώρια αγορά. Προς το παρόν είναι γνωστό ότι το Subaru Solterra θα είναι διαθέσιμο τόσο ως εμπροσθοκίνητο, όσο και ως τετρακίνητο. Στην πρώτη περίπτωση το αμάξωμα βάρους 1.930 κιλά φέρει ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και 265 Nm ροπής, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,4 δλ. και η τελική να περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

Από την άλλη, το τετρακίνητο αμάξωμα των 2.020 κιλών συνδυαστικά αποδίδει 217 ίππους και 336 Nm από τους δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) και οι επιδόσεις βελτιώνονται ελαφρώς με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. (η τελική ταχύτητα δεν διαφοροποιείται). Και στις δύο περιπτώσεις, το Subaru Solterra θα εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 71,4 kWh. Στην εμπροσθοκίνητη έκδοση η αυτονομία θα αγγίζει τα 530 χλμ., ενώ στην τετρακίνητη θα είναι μειωμένη στα 460 χλμ. (WLTP).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;