Μία “άγνωστη” παράδοση περίπου 20 ετών συνεχίζεται και αυτή τη φορά εφαρμόζεται στο νέο Opel Grandland. Ώρα να γνωρίσουμε τους μικρούς “θηρευτές” της Opel, οι οποίοι πάντα κρύβονται σε διάφορα σημεία της καμπίνας. Πώς ξεκίνησε άραγε αυτή η παράδοση;
Δείτε επίσης: Μείωση τιμής 2.000 ευρώ για υβριδικό SUV – Επιτόκιο 3,8% και 5 χρόνια εγγύηση
Στην περίπτωση του νέου Opel Grandland, για να τους ανακαλύψετε, θα χρειαστεί λίγη παρατηρητικότητα. Ένα καπάκι πρέπει να ανοιχτεί, ένας δίσκος να περιστραφεί ή το σημείο φόρτισης του κινητού να εξεταστεί από νέα οπτική γωνία.
Πώς ξεκίνησε η ιστορία των καρχαριών στην Opel;
Ένα Κυριακάτικο απόγευμα το 2004, ο σχεδιαστής Dietmar Finger εργαζόταν στο σπίτι του πάνω σε ένα σχέδιο για το Corsa D, που θα λανσαριζόταν δύο χρόνια αργότερα. Σχεδίαζε την εξωτερική πλευρά του ντουλαπιού του συνοδηγού, ένα κομμάτι που συνήθως μένει αθέατο. Όταν όμως το ντουλαπάκι ανοίγει, απαιτείται σταθερότητα, την οποία παρέχουν τα εγκάρσια “νεύρα” στην πλαστική επιφάνεια. Εκείνη τη στιγμή, ο γιος του κοίταξε το σχέδιο και του είπε: «Γιατί δεν βάζεις έναν καρχαρία;». «Γιατί όχι;» σκέφτηκε ο Finger και έδωσε στα “νεύρα” του ντουλαπιού σχήμα καρχαρία!
Την επόμενη ημέρα παρουσίασε την ιδέα στον Niels Loeb, τον τότε υπεύθυνο σχεδιασμού του Corsa, ο οποίος την ενέκρινε με ενθουσιασμό. Ο πρώτος καρχαρίας μπήκε στην παραγωγή – και έτσι ξεκίνησε μια παράδοση για την Opel. Συνέχεια είχαν το Zafira, το ADAM και ακολούθως όλα τα νέα μοντέλα έως και σήμερα. Οι σχεδιαστές προσθέτουν πλέον τουλάχιστον έναν καρχαρία κάπου στο εσωτερικό κάθε νέου μοντέλου, με τα σημεία αυτά να παραμένουν μυστικά μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου. Έτσι, η ανακάλυψή τους γίνεται ένα είδος παιχνιδιού!
Το “κυνήγι καρχαριών” θα συνεχιστεί στο νέο Opel Frontera, που σύντομα θα βρίσκεται στις Εκθέσεις των Διανομέων του Επίσημου Δικτύου Opel, αλλά και σε κάθε μελλοντικό μοντέλο της Μάρκας.