Skoda Superb: H λιμουζίνα του… λαού!

Skoda Superb
Δύο δεκαετίες συμπληρώθηκαν από την επίσημη παρουσίαση του Skoda Superb, ενός μοντέλου που έκανε πιο "προσιτή" την πολυτέλεια!

Ακριβώς 20 χρόνια έχουν περάσει από τον Σεπτέμβριο του 2001, όταν το Skoda Superb  παρουσιάστηκε επίσημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και αποτέλεσε την πιο προσιτή λιμουζίνα της εποχής, ενώ διακρινόταν και για το χαμηλό κόστος χρήσης. Όσον αφορά την ονομασία, πρόκειται για αναβίωση του ονόματος, μιας και η τσεχική εταιρεία είχε λανσάρει αυτό το όνομα από την δεκαετία του ’30.

Skoda Octavia: Φόρος τιμής στον τίμιο “οικογενειάρχη”

Στην πρώτη γενιά, το μήκος του αμαξώματος ξεπερνούσε οριακά τα 4,8 μέτρα, δημιουργώντας μια επιβλητική εικόνα, παρ’ όλο που υπήρχαν πολλά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με το μικρότερο Skoda Octavia. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιελάμβανε τρεις επιλογές, από τις οποίες ξεχώρισε ο 1,8T με πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλλά και ο V6 2,8 λτ. των 193 ίππων, ο οποίος προσέφερε τελική ταχύτητα ύψους 237 χλμ./ώρα. Ασφαλώς, υπήρχαν και δύο diesel επιλογές, με τον 1,9 TDI να διακρίνεται για την εξαιρετική του κατανάλωση.

Το Skoda Superb πρώτης γενιάς, πέρα από πολυτελές, ήταν και ένα ιδιαίτερα ασφαλές αυτοκίνητο. Από την βασική του έκδοση διέθετε στάνταρ ABS και αντιολισθητικό σύστημα ASR, ενώ υπήρχαν δύο εμπρός αερόσακοι και δύο πλευρικοί από την βασική έκδοση. Επιπλέον, οι αερόσακοι κεφαλής ήταν διαθέσιμοι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Εκτός των συστημάτων ασφαλείας, το Skoda Superb δικαιολογούσε τον χαρακτηρισμό “λιμουζίνα του λαού”, μιας και εξοπλιζόταν με προβολείς bi-xenon, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και σύστημα πλοήγησης.

H παραγωγή του Skoda Superb ξεκίνησε στο εργοστάσιο Kvasiny την 1η Οκτωβρίου 2001 και ολοκληρώθηκε το 2008, όταν και αντικαταστάθηκε από την δεύτερη γενιά. Μέσα σε αυτό το διάστημα, πωλήθηκε συνολικά σε 136.000 μονάδες. Σήμερα, η ναυαρχίδα της τσέχικης εταιρείας βρίσκεται αισίως στην τρίτη της γενιάς και μέσα σε αυτές τις δύο δεκαετίες έχουν παραδοθεί περίπου 1,5 εκατομμύρια μονάδες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;