Skoda Octavia και σε νέα έκδοση Sporline

SKoda Octavia Sportline νέα έκδοση 2021
H Skoda Octavia είναι πλέον διαθέσιμη και στη νέα έκδοση Sportline που έρχεται να ενισχύσει τα δυναμικά σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά.

Η γκάμα της Skoda Octavia διευρύνεται με την προσθήκη της νέας έκδοση Sporline, η οποία θα είναι διαθέσιμη με μια ποικιλία συμβατικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης καθώς και με κινητήρα που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG).

Διαβάστε επίσης: Τιμές Skoda Enyaq iV. Κάτω από 30.000 ευρώ η τιμή εκκίνησης στην Ελλάδα

Η νέα έκδοση Sporline για την τέταρτη γενιά της Skoda Octavia είναι διαθέσιμη με όλους τους τύπους αμαξωμάτων του μοντέλου των Τσέχων και έρχεται να πάρει τη θέση της μεταξύ της εξοπλιστικής έκδοσης Style και τις κορυφαίας από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων RS έχοντας αρκετές διαφορές και από τις δύο.

Συγκεκριμένα η Octavia Sportline από τα μαύρου χρώματος στοιχεία που έχουν προστεθεί στο αμάξωμά της και είναι παρόμοια με εκείνα που έχουμε δει και σε άλλες εκδόσεις μοντέλων της τσέχικης εταιρίας που φέρουν το ίδιο όνομα. Τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στο εμπρός σπόιλερ, στο πλαίσιο της χαρακτηριστικής γρίλιας της Octavia, ενώ σε μαύρο χρώμα είναι το όνομα τόσο της εταιρίας όσο και του μοντέλου στο πίσω μέρος. Μαύρος γυαλιστερός είναι και ο διαχύτης του προφυλακτήρα, ενώ ίδια χρωματική επιλογή έχουμε και για την μικρή αεροτομή που βλέπουμε για το σεντάν αμάξωμα. Στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης ανήκουν οι μαύρες ζάντες “Pulsar” με διάμετρο στις 17 ίντσες, ενώ προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμες και οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες “Taurus” των 18 ιντσών.

Διαβάστε επίσης: Μικρο-ύπνος. Τι είναι και πώς τον αποφεύγουμε

Οι διαφορές της έκδοσης Sportline συνεχίζονται και στο εσωτερικό (προς το παρόν δεν υπάρχουν γι’ αυτό φωτογραφίες) με μαύρα γυαλιστερά ένθετα στο ταμπλό αλλά και υφασμάτινες επενδύσεις. Παράλληλα τα σπορ σχεδίασης καθίσματα φέρουν ενσωματωμένα προσκέφαλα αλλά και επενδύσεις “Thermoflux”, ενώ στο τριάκτινο τιμόνι βλέπουμε ως διακοσμητικό το όνομα της έκδοσης.

Αναφορικά με τα συστήματα κίνησης οι επιλογές ξεκινούν από συμβατικά μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου και συνεχίζουν με ήπια υβριδικές και Plug-in εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός αλλά και τους τέσσερις τροχούς Οι ιπποδυνάμεις ξεκινούν από τους 115 και φτάνουν έως και τους 204 ίππους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;