ΣΕΕΠΕ: Να που οφείλεται η αύξηση στην τιμή της βενζίνης

Ο ΣΕΕΠΕ (Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος) εξέδωσε ανακοίνωσε σχετικά με την αύξηση της τιμής της βενζίνης. Ας την δούμε αναλυτικά.

Όπως ενδεχομένως έχετε παρατηρήσει, από την αρχή του έτους η τιμή της βενζίνης πήρε τα… πάνω της και πολλοί αποδίδουν την αύξηση αυτή στα γεγονότα στη Μέση Ανατολή. Παρόλα αυτά, ο ΣΕΕΠΕ με ανακοίνωσή του αρνείται κατηγορηματικά πως αυτή είναι η αιτία της αύξησης της τιμής.

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση που εξέδωσε πιο κάτω:

Με αφορμή άρθρα που είδαν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με αυξήσεις τιμών λόγω των γεγονότων στη Μέση Ανατολή, ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών θα ήθελε να επισημάνει τα εξής:

Παρότι δεν μπορεί να υπάρξει πρόβλεψη για τις μελλοντικές εξελίξεις των διεθνών τιμών, αφού αυτές μπορεί να επηρεασθούν από διάφορα απρόβλεπτα γεγονότα, σήμερα και με βάση τα δεδομένα που γνωρίζουμε, δεν διακρίνεται να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανησυχία για το ενδεχόμενο σημαντικής αύξησης των τιμών.

Όντως, από τις αρχές του έτους, υπάρχει μία αύξηση στην τιμή της βενζίνης, η οποία οφείλεται αποκλειστικά στην πρόσμιξη βιοαιθανόλης. Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου 2020 έχει τριπλασιαστεί η υποχρεωτική πρόσμιξη από 1% στο 3,3% βιοαιθανόλης στις βενζίνες, λόγω της συμμόρφωσης της Ελλάδας στην Οδηγία για ενεργειακή εξοικονόμηση, όπως προκύπτει και από το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα με σκοπό πιο φιλικά καύσιμα προς το περιβάλλον. Ωστόσο και παρά την αύξηση κόστους λόγω βιοαιθανόλης, οι σημερινές λιανικές τιμές της βενζίνης κινούνται στο επίπεδο των τιμών του δεύτερου τριμήνου του 2019.

Το μεγάλο πρόβλημα στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα παραμένει η υψηλή φορολογία. Ο Έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει ότι για κάθε 10€ που καταβάλλει για βενζίνη τα 6,5€ (δηλαδή το 65%) είναι φόροι και δασμοί ενώ μόνο τα 0,6 € (το 6%) αντιστοιχεί συνολικά στο μικτό περιθώριο των Εταιριών Εμπορίας, των πρατηριούχων και της εφοδιαστικής αλυσίδας.”

Όπως και να έχει αυτό που ξέρουμε εμείς είναι πως για ακόμη μία φορά ο καταναλωτής καλείται να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για τα καύσιμα του οχήματός του και κανείς δεν λέει να κάνει κάτι ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;