Seat: Νέα μονάδα μπαταριών στο Martorell της Ισπανίας

Εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στο MArtorell, Seat
Η Seat προχωρά με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της ανακοινώνοντας σχέδιο για κατασκευή μονάδας συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας στην έδρα της, στο Martorell.

Σύμφωνα και με τα όσα είπε ο πρόεδρος της ισπανικής εταιρείας Wayne Griffiths, η Seat έκανε επιπρόσθετη αίτηση στο νέο Battery PERTE VEC, με ένα σχέδιο για να κατασκευάσει μια μονάδα συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας στο Martorell.

Διαβάστε επίσης: Όταν το Seat Ibiza είχε στο DNA του…Porsche 

Η νέα παραγωγική μονάδα των Ισπανών θα απαιτήσει πρόσθετες επενδύσεις της τάξης των 300 εκατ. ευρώ και θα χρησιμοποιηθεί για να συναρμολογεί κυψέλες που κατασκευάζονται στο giga factory, στο Sagunto της Valencia.

Το νέο project της Seat θα εξασφαλίσει περισσότερες από 400 άμεσες θέσεις εργασίας και 100 έμμεσες και θα καλύψει μια περιοχή 64.000 τ.μ., ισοδύναμη με εννιά γήπεδα ποδοσφαίρου.

Ο πρόεδρος της Seat, Wayne Griffiths

Το νέο εργοστάσιο θα είναι συνδεδεμένο με το Workshop 10, όπου θα κατασκευάζονται κάποια από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Volkswagen Group, συμπεριλαμβανομένου του Cupra Raval. “Αυτό θα μας βοηθήσει να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο διαδικασίες logistics και να μειώσουμε τα ίχνη άνθρακα.”, τόνισε ο Griffiths.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το μικρό SUV διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο-βενζίνη)

Η κατασκευή θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες και είναι προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί το 2025, ενώ θα δώσει παράλληλα τη δυνατότητα στη Seat να κατασκευάζει το Martorell και μια δεύτερη πλατφόρμα.

Το VW Group επενδύει συνολικά 10 δισ. ευρώ στη χώρα που αποτελούν την μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην ιστορία της Ισπανίας– δημιουργώντας παράλληλα χιλιάδες θέσεις εργασίας, ενώ διατηρεί την ανταγωνιστικότητα της χώρας σε υψηλά επίπεδα.

“Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για τη βιομηχανία μας. Η Seat S.A. και το Volkswagen Group δεσμεύονται με τεράστιους πόρους να πετύχουν στη βιώσιμη κινητικότητα. Η φιλοδοξία μας είναι να μετατρέψουμε την Ισπανία σε κόμβο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.”, συμπλήρωσε ο πρόεδρος της ισπανικής εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;