Seat Ateca: Αυτή είναι η ανανεωμένη έκδοσή του (+video)

Η Seat ανανέωσε το μικρομεσαίο SUV της, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια και συγκεκριμένα το 2020. Ας δούμε τις αλλαγές του.

Η Seat παρουσίασε και επίσημα μέσω διαδικτύου την ανανεωμένη εκδοχή του Ateca. Ένα μοντέλο το οποίο πλέον αποτελεί εμπορική επιτυχία για τη μάρκα, με τις πωλήσεις του να έχουν φτάσει τις 300.000 μονάδες. Το μικρομεσαίου SUV, έκανε την εμφάνισή του το 2016 και πλέον η ισπανική μάρκα έκρινε πως ήρθε η ώρα για να το αναβαθμίσει. Μία αναβάθμιση που περιλαμβάνει αλλαγές σε εμφάνιση, εσωτερικό, τεχνολογία και κινητήρες. Πάμε όμως να τις δούμε αναλυτικά.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Seat Ateca

Ο σχεδιασμός του ανανεωμένου Seat Ateca έχει αναζωογονηθεί χωρίς να διαταράσσεται ο χαρακτήρας του. Το SUV μεγάλωσε σε μήκος (+18 mm) φτάνοντας τα 4.381 χλστ. – λόγω του νέου σχεδιασμού των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων – το πλάτος και το ύψος έχουν παραμείνει στα 1.841 χλστ. και 1.615 χλστ. αντίστοιχα. Η εμπρός μάσκα είναι νέα, όπως και οι full LED προβολείς. Στο πίσω μέρος, η ανανεωμένη έκδοση έχει να επιδείξει νέο προφυλακτήρα και LED φώτα, ενώ οι εκδόσεις FR και Xperience διαφοροποιούνται αισθητικά. Νέα είναι και η γραμματοσειρά στο όνομα του Ateca στην πόρτα του πορτμπαγκάζ των 510 λίτρων. Νέα είναι και τα σχέδια ζαντών, ενώ η χρωματική παλέτα έχει επεκταθεί σε 10 χρώματα πλέον. Δύο απλά, τα Bila White και Energy Blue και οκτώ μεταλλικά χρώματα. Τα Dark Camouflage, Lava Blue, Velvet Red, Rhodium Grey, Reflex Silver, Black Magic, Crystal Black και Nevada White.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το Seat Digital Cockpit 10,25 ιντσών (στάνταρ σε FR Sport και Xperience Lux) και αποτελεί ένα σύγχρονο πάνελ πληροφοριών (στην θέση του πίνακα οργάνων), ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι αναβαθμισμένο και εφοδιάζεται με οθόνη αφής 8,25 ιντσών ή 9,2 ιντσών (προσφέρει διαδικτυακή πλοήγηση και φυσικό έλεγχο φωνής για απλοποίηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών). Η Seat κάνει επίσης λόγω για νέα σχέδια και υλικά στην καμπίνα, ενώ υπάρχει και νέο τιμόνι καθώς και ματ φινίρισμα στους αεραγωγούς.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό ασφάλειας, η Seat αναφέρει πως το ανανεωμένο Ateca θα είναι από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, καθώς διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και υποβοήθησης του οδηγού.

Στο οδηγικό κομμάτι τώρα, με τέσσερα επιλέξιμα προφίλ οδηγού Eco, Normal, Sport και Individual για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και Offroad και Snow για τις τετρακίνητες εκδόσεις 4Drive, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το προφίλ που ταιριάζει στις ανάγκες του και στις εκάστοτε συνθήκες.

Στους κινητήρες, η γκάμα του ανανεωμένου Seat Ateca απαρτίζεται από τρία μοτέρ βενζίνης και ένα μοτέρ πετρελαίου σε δύο ιπποδυνάμεις. Συγκεκριμένα η γκάμα των μοτέρ βενζίνης είναι TSI (τούρμπο) στα 1.0 λτ. με 115 ίππους, 1.5 λτ. με 150 ίππους και 2.0 λτ. με 190 ίππους (το τελευταίο συνδυάζεται με DSG και τετρακίνηση).

Από την άλλη, ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 2.0 λτ. σε εκδόσεις με 115 και 150 ίππους (ο ισχυρότερος συνδυάζεται και με κιβώτιο DSG αλλά και τετρακίνηση).

Το ανανεωμένο Seat Ateca αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;