ΣΕΑΑ: “Πρωταθλήτρια” της Ευρώπης στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών η Ελλάδα, αλλά…

Κινούμαι Ηλεκτρικά
Τον προβληματισμό του σχετικά με τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκφράζει ο ΣΕΑΑ. Δείτε τι αναφέρει με επίσημη ανακοίνωσή του...

Καμπανάκι “κρούει” ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, τονίζοντας ότι η διαδικασία επιδότησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πλέον μη διαχειρίσιμη από τους εισαγωγείς, τους εμπόρους και τους πελάτες.

Δείτε επίσης: Ταξινομήσεις διμήνου στην Ελλάδα – Το “καύσιμο” που λατρεύουν οι Έλληνες

Πιο συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή της διατυπώνει συγκεκριμένους προβληματισμούς. Αρχικά, τονίζει ότι το ποσό για κάθε δικαιούχο θα πρέπει να μειωθεί, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των δικαιούχων. Τονίζει μάλιστα ότι ακόμα και με ένα ποσό όπως το αρχικό των 5.000 ευρώ, η Ελλάδα παραμένει “πρωταθλήτρια” της Ευρώπης στις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα. Ακολουθεί η αναλυτική ανακοίνωση:

“Με μεγάλο αριθμό πελατών να μη γίνονται δεκτοί για την επιδότηση των € 8.000
στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», ελλείψει πόρων, ανακοινώθηκε ότι
εξετάζεται περαιτέρω αύξηση του οικονομικού κινήτρου στον υπό σχεδίαση 3 ο
κύκλο. Έναντι αυτού σημειώνονται τα εξής:
– Οι ανακοινώσεις δεν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το ΣΕΑΑ.
– Ο ΣΕΑΑ επιχειρηματολογεί καιρό τώρα πως πρέπει να μειωθεί το ποσό της
επιδότησης, ώστε να το απολαμβάνουν κατά το δυνατό περισσότεροι.
– Τα παράπονα των πελατών στις εκθέσεις, καθώς η πλατφόρμα δεν
δέχεται τα αιτήματα τους, δεν είναι πλέον διαχειρίσιμα.
– Οι επιδοτήσεις στην ΕΕ έχουν μειωθεί και σε πολλές περιπτώσεις
καταργηθεί.
– Με ένα ποσό όπως το αρχικό των € 5.000, η Ελλάδα παραμένει
«πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις.
– Η διακριτική μεταχείριση υπέρ λιγότερων επιδοτούμενων προκαλεί έναν
ανυπέρβλητο διαχειριστικό εφιάλτη για τις εμπορίες και τους πελάτες, με
αποτέλεσμα όλοι να αποθαρρύνονται.
– Η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να
επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή. Πρέπει να συμβεί το αντίθετο, όπως
συνέβη με σειρά μέτρων στη διάρκεια COVID.”

Πηγή: ΣΕΑΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;