Σε WRC 2 Pro και ιδιώτες εστιάζει η Skoda

Καθώς η αγωνιστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει, ο επικεφαλής της Skoda Motorsport Michal Hrabanek, μίλησε για το πρόγραμμα και τους στόχους της τσεχικής ομάδας το 2019

Έχοντας πουλήσει 252 Skoda Fabia R5 από το 2015 έως το 2018, η Skoda Motorsport μπορεί να υπερηφανεύεται για την αγωνιστική κατασκευή που έχει παρουσιάσει.

Ενόψει του 2019, ο Michal Hrabanek αποκάλυψε πως η Skoda Motorsport θα εστιάσει στο νεοσυσταθέν Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC 2 Pro, που αφορά σε ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, καθώς και στην καλύτερη δυνατή υποστήριξη των ιδιωτών που έχουν αγοράσει Skoda Fabia R5. Στο WRC 2 Pro θα συμμετάσχει κυρίως ο 18χρονος Kalle Rovanpera, που με συνοδηγό τον Jonne Halltunen εντυπωσιάζει τον κόσμο του WRC με τις επιδόσεις του. Εκτός από το “παιδί-θαύμα” του θεσμού, σε επιλεγμένους αγώνες θα λάβoυν μέρος οι Τσέχοι Jan Kopecky-Pavel Dresler, οι οποίοι κατέκτησαν πέρυσι το WRC 2 για λογαριασμό της Skoda. Οι πολυπρωταθλητές Τσεχίας, θα υπερασπιστούν τα χρώματα της ομάδας και στο τοπικό Πρωτάθλημα, που λόγω καταγωγής έχει ιδιαίτερη σημασία για τη μάρκα.

Michal Hrabanek

Η Skoda Motorsport προσπαθεί διαρκώς να βελτιώσει τη Skoda Fabia R5“, δήλωσε ο Hrabanek. “Στο παρελθόν, εστιάζαμε στον τομέα της αξιοπιστίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το 2018 να μην υπάρξει καμία εγκατάλειψη εργοστασιακού αυτοκινήτου από τεχνικό πρόβλημα σε αγώνα του WRC. Χάρη στην παρουσία της εργοστασιακής μας ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, αποκτήσαμε την εμπειρία ώστε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο και βρισκόμαστε κοντά στους πελάτες μας, παίρνοντας απευθείας τα σχόλιά τους. Στην εξέλιξη του αυτοκινήτου βοήθησε και η στενή συνεργασία του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Skoda Auto με την Skoda Motorsport, ενώ στην πραγματικότητα εργαζόμαστε με βάση της ίδιες διαδικασίες διαχείρισης ποιότητας και ελέγχου, που αποτελούν κλειδί για την επιτυχία.

Kalle Rovanpera

Στο επερχόμενο Ράλι Σουηδίας, που θα διεξαχθεί στις 14-17 Φεβρουαρίου, η Skoda Motorsport θα λάβει μέρος στο WRC 2 Pro με δύο Skoda Fabia R5. Τους Φινλανδούς Rovanpera-Halttunen θα πλαισιώσουν για πρώτη φορά οι συμπατριώτες τους, πρωταθλητές Φινλανδίας 2018, Eerik Pietarinen-Juhana Raitanen, που έχουν την υποστήριξη της Skoda Φινλανδίας. “Ο Eerik Pietarinen απέδειξε με τη νίκη του στην κατηγορία WRC 2 του Ράλι Φινλανδίας 2018, ότι διαθέτει μεγάλη ταχύτητα και ταλέντο. Παρακολουθούμε στενά την πρόοδο και άλλων ταλαντούχων πελατών της Skoda και μπορεί κάποια στιγμή να αναβαθμίσουμε κάποιους από αυτούς στην εργοστασιακή ομάδα για κάποιους αγώνες του WRC. Αυτό είναι ένα παράδειγμα της νέας στρατηγικής μας, η οποία περιλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη στις πελατειακές μας ομάδες,” σχολίασε ο Hrabanek.

Όσον αφορά στο νεοσύστατο WRC 2 Pro, ο Τσέχος σχολίασε: “Το WRC 2 είναι και θα παραμείνει μια ελκυστική πλατφόρμα, όπως δείχνει και εντυπωσιακή κάλυψη που έχει παγκοσμίως από τα ΜΜΕ. Το επίπεδο του ανταγωνισμού είναι υψηλό, καθώς εκτός από τη Skoda στο θεσμό εμπλέκονται κατασκευαστές όπως  Ford, Citroen, Peugeot και Hyundai. Ακόμη, στον προτελευταίο γύρο του WRC 2018 έκανε ντεμπούτο η Volkswagen με το νέο Polo R5, ενώ φήμες θέλουν και την Toyota να σχεδιάζει την είσοδό της. Το WRC 2 Pro για εργοστασιακές ομάδες και εργοστασιακούς οδηγούς ξεκίνησε στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Στο Ράλι Σουηδίας θα συμμετέχουν οι Skoda, Ford και Citroen. Υποστηρίζουμε όλες τις ιδέες και σχέδια που πηγαίνουν τα ράλι μπροστά. Το νέο πρωτάθλημα ίσως χρειάζεται λίγο χρόνο για περαιτέρω ανάπτυξη.

Τέλος, η Skoda Motorsport ετοιμάζεται σύντομα να παρουσιάσει μια νέα εξέλιξη της Skoda Fabia R5, η οποία αναμένεται με ενδιαφέρον. “Το τελικό χρονοδιάγραμμα δεν είναι διαθέσιμο. Το πιο σημαντικό είναι πως πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι ότι το αυτοκίνητο είναι πλήρως εξελιγμένο και έτοιμο για αγώνες, χωρίς κανένα συμβιβασμό και αυτό, είναι δική μας ευθύνη. Η επιμέλεια στην εξέλιξη ενός νέου αγωνιστικού αποτελεί προτεραιότητα. Η έκδοση δελτίου αναγνώρισης υπολογίζεται για τα μέσα του 2019, οπότε μάλλον θα παρουσιάσουμε το αυτοκίνητο λίγο πριν, ώστε να παραγγελίες και να γίνουν οι πρώτες παραδόσεις. Έχουμε ήδη μια λίστα με ενδιαφερόμενους αγοραστές της νέας γενιάς Skoda Fabia R5.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;