Σε ποια θέση τερμάτισε η ελληνική συμμετοχή στο Custom Ruble της Ducati;

Ολοκληρώθηκε μετά από μεγάλη συμμετοχή και με απόλυτη επιτυχία ο φετινός διαγωνισμός Custom Rumble της Ducati. Ας δούμε πως τα πήγε η ελληνική συμμετοχή.

Με ανάμικτα συναισθήματα ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Ducati Hellas και της Jigsaw Customs, στον τελικό του εφετινού Custom Rumble της Ducati, που αναδεικνύει την πιο όμορφη custom-made Scrambler Ducati της χρονιάς.

Διαβάστε ακόμη: Αντικλεπτικές συμβουλές μοτοσικλέτας (+video)

Η βαμμένη στο γνωστό κόκκινο της Ducati ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό, η οποία είχε κυριαρχήσει στην κατηγορία Rocker, τα πήγε περίφημα, κατακτώντας τη 2η θέση, με διαφορά μόλις τριών βαθμών από τη νικήτρια. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Scrambler 1100 FT, του Ιταλού Marco Graziani από το CC Racing Garage.

Η τελετή ανάδειξης του νικητή του εφετινού διαγωνισμού, με παρουσιάστρια τη Dominika Grnova, γνωστό μοντέλο και influencer αλλά και ambassador της Scrambler Ducati, μεταδόθηκε Live το απόγευμα της Δευτέρας 25 Μαΐου, στη σελίδα Scrambler Ducati στο Facebook.

Περισσότεροι από 16.000 Ducatisti, πολλοί από τη χώρα μας, παρακολούθησαν την ανακοίνωση της βαθμολογίας, από το κάθε μέλος της κριτικής επιτροπής, σε online σύνδεση. Η επιτροπή αποτελείτο από γνωστές προσωπικότητες του χώρου των δύο τροχών αλλά και δηλωμένους fans της Ducati.

Η νικήτρια custom μοτοσυκλέτα του Marco Graziani ανήκε στην κατηγορία Bully. O Marco χρησιμοποίησε ως βάση μία Scrambler Ducati 1100 Special, επεμβαίνοντας στο χρώμα (υιοθετώντας το χαρακτηριστικό μπλε – azzurro της Ιταλίας), τα γραφικά, την εξάτμιση και τη σέλα. Προτίμησε να κρατήσει το μπροστινό φωτιστικό σώμα, το πίσω μέρος και το ντεπόζιτο καυσίμου στην πρωτότυπη μορφή, καθώς τα θεωρεί ιερά σχεδιαστικά στοιχεία, αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητας μίας Scrambler Ducati.

Για την ιστορία, η νικήτρια Scrambler 1100 FT συγκέντρωσε 46 βαθμούς, η ελληνική συμμετοχή 43, ενώ ακολούθησαν οι συμμετοχές των Nick Tansley, από τη Βαρκελώνη, Francesco Russo σε συνεργασία με τη Moto Design Custom, από τη Νάπολη και Nguyen Ximong, από το Ανόι του Βιετνάμ, με 42, 39 και 37 ψήφους αντίστοιχα.

Ο Marco Graziani έλαβε ως έπαθλο έναν πλήρως εξοπλισμένο φοριαμό εργαλείων Beta, προκειμένου να συνεχίσει πιο εύκολα και αποτελεσματικά το customization των Scrambler Ducati!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;