Σε πανηγυρικό κλίμα το ετήσιο Συνέδριο Αντιπροσώπων της Suzuki

Suzuki ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων 2025
Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της Suzuki έπειτα και από τα εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις της εταιρείας το 2024.

Ειδικότερα το συνέδριο των αντιπροσώπων της Suzuki πραγματοποιήθηκε φέτος στα Ιωάννινα, στις 25-26 Ιανουαρίου με το event να φιλοξενείται στο Hotel DuLac Congress & Spa.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το best seller της Suzuki για το 2024 – Τετρακίνητο SUV με 26.180 ευρώ

Εκεί συγκεντρώθηκαν στελέχη του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, με στόχο την αποτίμηση των επιτυχιών του 2024 και τη στρατηγική ανάπτυξης για τη νέα χρονιά.

Την έναρξη των εργασιών κήρυξαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρος Π. Τάκη και ο διευθυντής του ομίλου Christian Τάκη, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας.

Διαβάστε επίσης: Το ιαπωνικό μοντέλο των 17.450 ευρώ – Υποψήφιο για “Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς”

Τονίστηκαν οι κορυφαίες επιδόσεις της ιαπωνικής εταιρείας το 2024, με τη μάρκα να πετυχαίνει άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.

Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους, υπογραμμίζοντας τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη.

Ξεχωριστή τιμή για τη διοργάνωση αποτέλεσαν οι ομιλίες των υψηλόβαθμων στελεχών της SMC, κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκε το όραμα της Suzuki, οι καινοτόμες τεχνολογίες της μάρκας και το νέο e Vitara, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, που λανσάρεται το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Το διήμερο περιλάμβανε παρουσιάσεις για τις τάσεις στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και εξειδικευμένα workshops σε πωλήσεις, after-sales και marketing και η εκδήλωση έκλεισε με τη βράβευση των κορυφαίων συνεργατών του δικτύου και τη δέσμευση πως η Suzuki θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά και το 2025.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;