SAME Frutteto: Ένα τρακτέρ για… άλλον πλανήτη!

SAME Frutteto τρακτέρ αναβάθμιση 2024
Έπειτα και από την αναβάθμιση που πραγματοποίησε η SAME η σειρά τρακτέρ Frutteto παρουσιάζεται ακόμη πιο ικανή και έτοιμη για να καλύψει τις απαιτήσεις του αγρότη.

Τα τρακτέρ Frutteto της SAME (Società Accomandita Motori Endotermici), τα οποία αντιπροσωπεύονται στη χώρα μας από τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. δέχθηκαν μια πληθώρα αλλαγών για το 2024 με στόχο να γίνουν ακόμη πιο αποδοτικά στις εργασίες που μπορούν να εκτελέσουν.

Διαβάστε επίσης – Nissan: Με 30 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια!

Ανάμεσα στις σημαντικές αλλαγές είναι η πιστοποίηση HVO που φέρουν πλέον οι κινητήρες FARMotion 35 και 45, οι οποίοι μπορούν να λειτουργήσουν έχοντας ως καύσιμο το υδρογονωμένο φυτικό έλαιο.

 

Tα τρακτέρ της ιταλικής εταιρείας φέρουν επίσης νέο κιβώτιο που ενσωματώνει στη σχεδίασή του το PowerShuttle και επιτρέπει αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς συμπλέκτη, ενώ το σύστημα SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της απόκρισης στην αλλαγή κατεύθυνσης σε 5 στάδια.

Διαβάστε επίσης: Το Renault Master τώρα διαθέσιμο και ως ψυγείο

Παράλληλα η νέα λειτουργία Stop&Go επιτρέπει στον χειριστή να σταματήσει το τρακτέρ και να συνεχίσει την οδήγηση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του φρένου χωρίς συμπλέκτη, ενώ το ComfortClutch δίνει τη δυνατότητα εμπλοκής του συμπλέκτη πατώντας ένα μπουτόν στον επιλογέα. Τo κιβώτιο φέρει HML Powershift 3 βημάτων με 45 εμπρόσθιες και 45 όπισθεν.

Η σειρά Frutteto ξεχωρίζει για την ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρός άξονα ActiveDrive με Adaptive-Damping, Active Self-Levelling, Anti-Dive, Anti-Roll και DTC (Differential Traction Control).

Φέρουν επίσης πλήρως ενσωματωμένο εμπρός PTO και εμπρός ανυψωτικό με ικανότητα ανύψωσης 2,1 τόνων, αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω ανυψωτικό με σύστημα απόσβεσης κραδασμών και εξωτερικά χειριστήρια στα πίσω φτερά.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται δεξιός υδραυλικός σύνδεσμος και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στα πίσω φτερά όπως και έως και 10 πίσω υδραυλικά κυκλώματα και 4 υδραυλικοί σύνδεσμοι στην μέση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;