Ρεζέρβα: Τρεις λόγοι που οδήγησαν στον παραγκωνισμό της

Ρεζέρβα
Μία νέα έρευνα παρουσιάζει τους λόγους που οδήγησαν στην αντικατάσταση της ρεζέρβας με το κιτ επισκευής ελαστικού και απαντά σε ενδιαφέροντα ερωτήματα!

Σίγουρα η κατάργηση της ρεζέρβας από τα αυτοκίνητα είναι κάτι που έχει δυσαρεστήσει πολλούς από εμάς. Πλέον, στην πλειονότητα των αυτοκινήτων συναντάμε το κιτ επισκευής, το οποίο ωστόσο δεν καλύπτει το 100% των περιπτώσεων ζημιάς (πχ. σκίσιμο του ελαστικού). Η έρευνα του οργανισμού “American Automobile Association” έχει να μας δείξει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία. Πάμε να τα δούμε, αλλά και να γνωρίσουμε τους τρεις λόγους που οδήγησαν στην κατάργηση της ρεζέρβας.

Διαβάστε επίσης: Χρήσιμα – Ξέρετε να χρησιμοποιείτε το κιτ επισκευής ελαστικού; (+video)

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με στοιχεία του 2014-2015, μόλις το 36% των νέων μοντέλων φέρουν ρεζέρβα, ποσοστό που σίγουρα πλέον έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο. Βασικότερος λόγος της κατάργησης είναι η μείωση του κόστους, μιας και ένα κιτ επισκευής κοστίζει πολύ λιγότερο από την ρεζέρβα. Επιπλέον, σημαντικός παράγοντας είναι το βάρος. Ένα κιτ επισκευής ζυγίζει περίπου 2 κιλά σε αντίθεση με μία ρεζέρβα που ξεπερνάει τα 14 κιλά. Συνεπώς η “ζυγαριά” γέρνει υπέρ του κιτ τόσο για την μείωση της κατανάλωσης, όσο και των εκπομπών ρύπων.

Ο τρίτος λόγος συνδέεται με τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων, τα οποία πλέον φέρουν συνήθως κάτω από τον χώρο των αποσκευών μπαταρίες. Αυτές περιορίζουν την χωρητικότητα, οπότε η ρεζέρβα φεύγει για να μην δεσμεύει κι άλλα “πολύτιμα” λίτρα.

Τέλος, η έρευνα έδειξε πως το 90% των ανδρών ηλικίας μεταξύ 34-54 ετών γνωρίζει πως να αλλάξει ένα ελαστικό, με το ποσοστό στους άνδρες ηλικίας 18-34 να ανέρχεται στο 78%. Το 97% των ανδρών ανεξαρτήτου ηλικίας δήλωσε πως γνωρίζει να αλλάξει ένα σκασμένο ελαστικό, με το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών να ανέρχεται στο 68%.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;