Renault: Το ισχυρότερο Captur…ever είναι plug-in υβριδικό

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid
Το plug-in Renault Captur E-Tech έρχεται για να πάρει τη θέση του ως η ισχυρότερη μεταξύ των εκδόσεων του crossover των Γάλλων.

Το best seller crossover της Renault, δεν απέκτησε “απλά” μια plug-in υβριδική έκδοση, αλλά αυτή η έκδοση έρχεται να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας του Captur τόσο από πλευράς απόδοσης όσο και τεχνολογίας.

Η Γάλλοι προχώρησαν στην αποκάλυψη περισσότερων λεπτομερειών για το υβριδικό Captur με τη μέγιστη απόδοση του συστήματος κίνησης του να ανέρχεται στους 160 ίππους. Το σύστημα αποτελείται από τον γνωστό κινητήρα των 1,6 λίτρων της συμμαχίας και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με το υβριδικό Captur να είναι παράλληλα και η πιο οικονομική έκδοση από πλευράς κατανάλωσης.

Το σύστημα “συνοδεύεται” από συστοιχία μπαταριών 9,8 kWh που χαρίζει στο Captur ηλεκτρική αυτονομία 48,3 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Μόνο με τη χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα το Captur μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα. με τους Γάλλους να κάνουν λόγο για 0-100 σε 10,1 δευτερόλεπτα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τα προγράμματα λειτουργίας Multi-Sense, τα οποία περιλαμβάνουν στην περίπτωση της plug-in έκδοσης και επιλογή για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Εναλλακτικά στη λειτουργία Sport το σύστημα εκμεταλλεύεται πλήρως την απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ και του θερμικού. Παράλληλα υπάρχει και κουμπί E-Save το οποίο διατηρεί τη μπαταρία στα επιθυμητά επίπεδα για μελλοντική χρήση της αποθηκευμένης ηλεκτρική ενέργειας.

Η Renault προσφέρει επίσης και δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων μέσω σχετικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Renault Captur, από την “επαφή” του Θωμά Ευθυμίου με το γαλλικό crossover επί ελληνικού εδάφους.

Διαβάστε περισσότερα για την υβριδική τεχνολογία E-Tech της Renault εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;