“Rallye” δεν ήταν μόνο τα Peugeot…

VW Golf
Ένα σπάνιο πρωτότυπο VW Golf που σχεδόν κανείς δεν το ξέρει, μάγεψε τα πλήθη στην έκθεση SEMA. Αξίζει να το γνωρίσουμε!

H Volkswagen στην έκθεση SEMA μπορεί να παρουσίασε μια σειρά από πρωτότυπα αυτοκίνητα, όμως εκείνο που έκανε περισσότερα κεφάλια να γυρίσουν ήταν το Golf «Rallye» του 1993.

Το συγκεκριμένο μοντέλο εξελίχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Στόχος των ανθρώπων της γερμανικής μάρκας ήταν να αποτελέσει τη βάση για την περιορισμένης παραγωγής του Golf ώστε η VW να πάρει έγκριση τύπου για το αγωνιστικό WRC της.

Το εικονιζόμενο Golf φέρει την κωδική ονομασία Α59 και αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Schmidt Motorsport. Το bodykit του αποτελείται από ελαφρά υλικά της εποχής δίνοντας μια πιο άγρια πινελιά στο μικρομεσαίο μοντέλο. Εντυπωσιακές είναι οι εισαγωγές του αέρα στο καπό, αλλά και το τονισμένο spoiler μπροστά. Στο πίσω τμήμα η μεγάλη αεροτομή τραβάει την προσοχή, όπως επίσης και ο προφυλακτήρας. Στην καμπίνα συναντάμε τα καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο τιμόνι, ενώ εντύπωση κάνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Και επειδή «Rallye» χωρίς roll cage δεν γίνεται, τοποθετήθηκε ένα.

Η καρδιά του VW Golf «Rallye» είναι ο turbo τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 2 λίτρα, η ισχύς του τους 275 ίππους και η ροπή τα 370 Nm. Τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς εξασφαλίζει το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η 4κίνηση έχει αγωνιστικές προδιαγραφές χάρη στο υδραυλικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό και το πίσω μπλοκέ. Η τελική του αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα, νούμερο που το κατατάσσει ως το ταχύτερο Golf που είχε παραχθεί μέχρι εκείνη την περίοδο.

Δυστυχώς αυτό το project δεν πήρε ποτέ σάρκα κι οστά, αφού η VW Motorsport αποφάσισε να μην εμπλακεί στο WRC. Η εμφάνιση του λειτουργικού πρωτότυπου μοντέλου (είχε δημιουργηθεί ένα ακόμα) στη SEMA είναι μια σπάνια περίσταση για το αυτοκίνητο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;