Rally Dakar 2021: Θρίαμβος για Peterhansel-Boulanger με MINI John Cooper Works Buggy

Rally Dakar 2021: O ρέκορντμαν του αγώνα Stéphane Peterhansel με συνοδηγό τον Edouard Boulanger, θριάμβευσε με το MINI JCW Buggy.

Το MINI John Cooper Works Buggy κατέκτησε τη νίκη στο Rally Dakar για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μετά την επιτυχία του 2020. Αυτή τη φορά, στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου μετά από 12 ειδικές διαδρομές στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας βρέθηκε ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία του αγώνα, ο Γάλλος Stéphane Peterhansel με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Edouard Boulanger.

Η φετινή ήταν η 14η συνολικά νίκη του Peterhansel στο Dakar και η τρίτη του με την MINI, μετά τις επιτυχίες του το 2012 και το 2013. Η MINI μετρά πλέον έξι νίκες στον περίφημο αγώνα αντοχής. Το δίδυμο Carlos Sainz και Victor Cruz από την Ισπανία, οι οποίοι ήταν οι νικητές του 2020, πέρασαν αυτή τη φορά τη γραμμή του τερματισμού στην 3η θέση με το MINI JCW Buggy.

Οι Peterhansel και Boulanger ολοκλήρωσαν το 43ο Rally Dakar στην πρωτεύουσα Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας με διαφορά 14:51” από το δεύτερο πλήρωμα στη γενική κατάταξη. Οι νικητές ήταν ταχύτεροι σε μία μόνο ειδική διαδρομή, αλλά επέδειξαν μεγάλη σταθερότητα και δεν υπέπεσαν σε σοβαρά λάθη.

Ο Peterhansel διεύρυνε το ήδη εντυπωσιακό ρεκόρ νικών του στο Dakar. Ο Γάλλος έχει κατακτήσει έξι νίκες στον αγώνα με μοτοσυκλέτα (1991, 1992, 1993, 1995, 1997, 1998) και οχτώ φορές με αυτοκίνητο (2004, 2005, 2007, 2012, 2013, 2016, 2017, 2021). Η MINI κατέκτησε τέσσερις συνεχόμενες νίκες με το MINI ALL4 Racing από το 2012 έως το 2015 και φέτος κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της με το MINI JCW Buggy μετά το 2020.

O Stéphane Peterhansel δήλωσε: «Πετάω στα ουράνια με αυτή τη νίκη. Η πίεση ήταν έντονη από τη στιγμή που προηγούμασταν στη γενική κατάταξη για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Μόνο να χάσεις μπορείς στις συγκεκριμένες συνθήκες. Όμως πρέπει να πω ότι οδηγήσαμε ένα σχεδόν τέλειο Dakar χωρίς σοβαρά λάθη και για άλλη μια φορά αυτό ήταν το κλειδί της επιτυχίας. Η συνεργασία μας με τον Edouard ήταν τέλεια και ήταν χαρά μου να τον έχω δίπλα μου. Δεν θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα».

Bernd Körber – Επικεφαλής μάρκας MINI: «Τι εκπληκτική επιτυχία για το MINI John Cooper Works Buggy, την ομάδα X-raid και ιδιαίτερα για τους Stéphane Peterhansel και Edouard Boulanger. Συγχαρητήρια γι’ αυτή τη νίκη σας στο Dakar! Συγχαρητήρια επίσης στους Carlos Sainz και Lucas Cruz που κατάφεραν να τερματίσουν στο βάθρο μετά τη νίκη τους το 2020. Αυτή ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο Dakar και η έκτη συνολικά για την MINI από το 2012 και όλοι στην οικογένεια της MINI μπορούμε να είμαστε πολύ υπερήφανοι γι’ αυτό το ρεκόρ. Πέρα από το Buggy, εξαιρετική δουλειά έκανε και το τετρακίνητο MINI John Cooper Works Rally για άλλη μία φορά. Είμαι ευτυχής για όλους τους συμμετέχοντες με MINI που αντιμετώπισαν τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής στον κόσμο και κατάφεραν να τερματίσουν. Δυστυχώς, η επιτυχία αυτή επισκιάζεται από το τραγικό ατύχημα του Pierre Cherpin, το οποίο μας στενοχωρεί βαθιά. Ευχόμαστε στους δικούς του καλή δύναμη».

Sven Quandt – CEO X-raid: «Μία νίκη δεν είναι ποτέ εύκολη, αλλά η συγκεκριμένη ήταν ιδιαίτερα δύσκολη διότι το έδαφος ήταν παρόμοιο με αυτό της Αφρικής: γρήγορα και αργά τμήματα με πολλή πέτρα και επιπλέον δύσκολα στην πλοήγηση. Είμαστε ευτυχείς που διεκδικήσαμε αυτή την 6η νίκη για την MINI. Δεν μπορούσαμε να ονειρευτούμε την 1η και την 3η θέση στο βάθρο πριν το Dakar. Οι τελευταίες 14 ημέρες ήταν πολύ κουραστικές: προηγούμασταν στη γενική κατάταξη για μεγάλο μέρος του αγώνα, η πλοήγηση ήταν δύσκολη και είχαμε πολλά κατεστραμμένα ελαστικά. Όμως για άλλη μια φορά ο Stéphane απέδειξε ότι δεν είναι ο Mr. Dakar χωρίς λόγο. Έλαμψε σε δύσκολα εδάφη και οδήγησε πολύ έξυπνα, με στρατηγική. Μπορεί να πήρε μία μόνο ειδική διαδρομή, όμως δημιούργησε διαφορά 14 λεπτών στη γενική κατάταξη».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;