Ράλι Σουηδίας: Μπορεί να κάνει το repeat η Hyundai;

Λίγες ημέρες απομένουν για την εκκίνηση του 2ου γύρου του φετινού WRC, ο οποίος θα διεξαχθεί στις χιονισμένες σκανδιναβικές ειδικές διαδρομές

Έχοντας στις αποσκευές της τη νίκη από το περσινό Ράλι Σουηδίας, όταν οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul έγιναν μόλις το τρίτο μη σκανδιναβικό πλήρωμα που επικρατεί στον αγώνα, η Hyundai Shell Mobis WRT επιστρέφει φέτος με ανεβασμένο ηθικό. Σε αυτό έχει συντελέσει και το δυναμικό ξεκίνημα στο Ράλι Μόντε Κάρλο, όπου οι Βέλγοι τερμάτισαν στη 2η θέση, διεκδικώντας τη νίκη ως την τελευταία ειδική διαδρομή, την ώρα που οι Sebastien Loeb-Daniel Elena τερμάτισαν στην 4η θέση, όντες μέσα στη μάχη του βάθρου.

Έχοντας τη γνώση πως τα Hyundai i20 Coupe WRC μπορούν να κινηθούν σε ρυθμούς κορυφής στις χιονισμένες ειδικές διαδρομές της Σουηδίας, η Hyundai ευελπιστεί σε ένα καλό αποτέλεσμα, που θα τη διατηρήσει στην κορυφή του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, όπου βρίσκεται μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Οι Neuville-Gilsoul και Mikkelsen-Jaeger τερμάτισαν στην 1η και 3η θέση του περσινού αγώνα Photographer: Fabien Dufour Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

Ο αγώνας

Το Ράλι Σουηδίας, που θα διεξαχθεί στις 14-17 Φεβρουαρίου, είναι ένας από τους παραδοσιακούς αγώνες στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος (WRC) και ο μοναδικός που διεξάγεται αμιγώς σε χιονισμένες επιφάνειες. Οι γρήγορες ειδικές διαδρομές αποτελούν πόλο έλξης για τους θεατές, που θαυμάζουν τα αγωνιστικά να κινούνται σε ιλιγγιώδεις ρυθμούς στον πάγο, χρησιμοποιώντας ελαστικά με καρφιά. Επίκεντρο θα είναι ξανά το Torsby, ενώ όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, η πρώτη μεγάλη ημέρα -την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου– περιλαμβάνει σχεδόν ολοκληρωτικά ειδικές διαδρομές στη Νορβηγία. Highlight του αγώνα αποτελεί παραδοσιακά η ειδική διαδρομή Vargasen, που θα διεξαχθεί δύο φορές το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου και περιλαμβάνει το περίφημο Colin’s Crest”, όπου μετριέται η συνολική απόσταση του άλματος που θα κάνει το εκάστοτε αυτοκίνητο. Συνολικά, ο αγώνας δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σύγκριση με πέρυσι και αποτελείται από 19 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 316,80 χιλιομέτρων.

Από αριστερά: Andreas Mikkelsen, Thierry Neuville, Sebastien Loeb Photographer: Helena El Mokni Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

Η σύνθεση της Hyundai Shell Mobis WRT

Με 3 πληρώματα που είναι ικανά για το καλύτερο θα παραταχθεί η Hyundai στο Ράλι Σουηδίας. Ο λόγος για τους περσινούς νικητές Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (#11), τους Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger (#89) και τους θρύλους του θεσμού Sebastien Loeb-Daniel Elena (#19) οι οποίοι αν και είναι οι πρώτοι μη σκανδιναβοί που κέρδισαν τον αγώνα (2004), στη φετινή εκδοχή θα προσπαθήσουν να εξοικειωθούν με ένα αυτοκίνητο, που οδηγούν μόλις για δεύτερη φορά. Μάλιστα, στις δοκιμές πριν τον αγώνα (Pre Event Testing) είχαν έξοδο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τουμπάρει, κάτι που ωστόσο δεν αναμένεται να έχει επηρεάσει την ψυχολογία και άρα, τις επιδόσεις τους.

Από αριστερά: Daniel Elena, Nicolas Gilsoul, Anders Jaeger
Photographer: Helena El Mokni
Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

Δηλώσεις πριν τον αγώνα

#11 Thierry Neuville – Nicolas Gilsoul (Καλύτερο αποτέλεσμα: 1η θέση – 2018)

Το Μόντε Κάρλο αποτέλεσε καλό δείγμα της δυναμικής μας και ανυπομονούμε να μπούμε ξανά στο αυτοκίνητο για τη Σουηδία. Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς στο παρελθόν, καθώς είχαμε αρκετές ανταγωνιστικές επιδόσεις, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η νίκη πέρυσι. Είναι ένας αγώνας που απολαμβάνουμε ως πλήρωμα. Το αυτοκίνητό μας δουλεύει πάντοτε καλά, επιτρέποντας να κάνουμε καλούς χρόνους στους παγωμένους δρόμους και να χρησιμοποιήσουμε τα snow banks για να πιέσουμε στο όριο. Γνωρίζουμε πως οι αντίπαλοί μας θα είναι δυνατοί, όπως θα είναι και στους άλλους αγώνες, οπότε πρέπει να εστιάσουμε στον εαυτό μας και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

#89 Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger (Καλύτερο αποτέλεσμα: 2η θέση – 2014)

Το Ράλι Σουηδίας είναι ένα highlight του ημερολογίου για εμάς, καθώς περνάμε μία ημέρα στη Νορβηγία, οπότε είναι κάτι σαν αγώνας της πατρίδας μας. Επίσης, είναι ο μοναδικός αγώνας που διεξάγεται αμιγώς σε χιονισμένες επιφάνειες. Η οδήγηση με ελαστικά με καρφιά στις ειδικές διαδρομές δίνει ένα απίστευτο συναίσθημα, σαν να επιπλέεις. Η εγκατάλειψη στο Μόντε Κάρλο μας απογοήτευσε, αλλά είχαμε καλό ρυθμό με το αυτοκίνητο και έχουμε την πεποίθηση πως θα μπορούμε να παλέψουμε για τις κορυφαίες θέσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

#19 Sebastien Loeb-Daniel Elena (Καλύτερο αποτέλεσμα: 1η θέση – 2004)

Το Μόντε Κάρλο αποτέλεσε μια στέρεα εκκίνηση στην νέα σχέση μας με τη Hyundai Motorsport, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τις λίγες δοκιμές που είχαμε κάνει. Βρισκόμαστε στη μάχη για το βάθρο σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου και είμαστε έτοιμοι να χτίσουμε πάνω σε αυτό. Το Ράλι Σουηδίας είναι μια πολύ διαφορετική πρόκληση. Μπορεί να αποτελέσει τον πιο συναρπαστικό αγώνα της χρονιάς αν έχει πάγο και καλές συνθήκες όπως ήλιο, όμως μπορεί να γίνει πολύ δύσκολο αν το χιόνι αρχίσει να λιώνει με τη βροχή. Προφανώς, ευελπιστούμε σε καλές καιρικές συνθήκες.

Photographer: Helena El Mokni
Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

Andrea Adamo (Τεχνικός Διευθυντής): Είχαμε μια συναρπαστική και ανταγωνιστική έναρξη της χρονιάς στο Ράλι Μόντε Κάρλο, οπότε θέλουμε να συνεχίσουμε αυτές τις επιδόσεις στη Σουηδία. Είμαστε πεινασμένοι για την πρώτη μας νίκη μέσα στη σεζόν. Και τα τρία πληρώματά μας εντυπωσίασαν στο Μόντε Κάρλο με σταθερό ρυθμό, ενώ ο τερματισμός τόσο για τον Thierry (Neuville) όσο και για τον Sebastien (Loeb) περιλάμβανε ανταγωνιστικές μάχες. Η Σουηδία ήταν καλή για εμάς στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων της περσινής νίκης και του τερματισμού δύο αυτοκινήτων στο βάθρο. Έχουμε όλα τα συστατικά για να κερδίσουμε και παρόλο που δεν υποτιμούμε τους αντιπάλους μας, οι οποίοι είναι πολύ δυνατοί, θέλουμε να επιτρέψουμε στη φιλοδοξία μας να καταδείξει τις επιδόσεις μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;