Ράλι Μόντε Κάρλο: Πως τα πήγε η ελληνική συμμετοχή;

Άλλο ένα Ράλι Μόντε Κάρλο, άλλος ένας τερματισμός για το Νίκο Παυλίδη με συνοδηγό τον Allan Harryman με Peugeot 208 R2.

O εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενος, Έλληνας οδηγός ξεπέρασε και φέτος τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι WRC και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της κατηγορίας του. Έχοντας συμμετάσχει τέσσερις φορές στο Πριγκηπάτο, ο Παυλίδης μετράει ισάριθμους τερματισμούς, με το φετινό του αποτέλεσμα να αποτελεί την καλύτερή του επίδοση στον αγώνα. Παράλληλα, έγινε ο Έλληνας με τους περισσότερους τερματισμούς στο Ράλι Μόντε Κάρλο.

Διαβάστε εδώ την ανάλυση του Κώστα Στεφανή για το τρομακτικό ατύχημα των Tänak-Järveoja

Ο Νίκος δήλωσε μετά το τέλος του απαιτητικού αγώνα: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε και τερματίσαμε για άλλη μια χρονιά. Έχουμε κάνει το 4 στα 4, εγχείρημα το οποίο αν και αρχικά έμοιαζε δύσκολο, εν τέλει επετεύχθη».

Οι Νίκος Παυλίδης – Allan Harryman τερμάτισαν στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης, μεταξύ των 88 πληρωμάτων που αγωνίστηκαν. Η Κυριακή περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και τη θρυλική Col de Turini: «Στο τελευταίο σκέλος οδηγήσαμε με γνώμονα να καταφέρουμε να τερματίσουμε αλώβητοι στο Μονακό. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, τις ειδικές τις γνωρίζαμε από τις προηγούμενες επισκέψεις μας, οπότε κινηθήκαμε χωρίς προβλήματα.», δήλωσε ο Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος.

Αναφορικά με τη συνταγή της επιτυχίας, ο Έλληνας οδηγός τόνισε: «Σίγουρα η εμπειρία μας από τις προηγούμενες συμμετοχές στον αγώνα, συντέλεσε σε αυτή την πολύ καλή για εμάς επίδοση. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο αυτό. Αρχικά πρέπει να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου, τον έμπειρο Allan Harryman που ήταν άψογος για άλλη μια φορά, καθώς και το gravel crew των Δημήτρη Αμαξόπουλου και Δημήτρη Κουμποτή που μας έδινε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των ειδικών διαδρομών. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές της Γαλλικής CHL Sport Auto, ομάδας που είχε την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου όλες τις ημέρες του αγώνα, καθώς και το χορηγό μου, τη Step Logo Mats. Το φωτογραφικό πρακτορείο Rallypixels έκανε για άλλη μια χρονιά εκπληκτική δουλειά, ενώ δίπλα μου βρέθηκαν και αρκετά μέσα του ειδικού τύπου της χώρας μας, στηρίζοντας την προσπάθειά μου. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου που ταξίδεψαν στο Μόντε Κάρλο. Ευχή μου να κάνουμε το πέντε στα πέντε την επόμενη χρονιά.»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;