Ράλι Μόντε Κάρλο: Νικητές στο νήμα οι Ogier-Ingrassia

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε για τους φίλους του σπορ το φετινό WRC, καθώς η μάχη για τη νίκη κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia να επικρατούν για μόλις 2,2 δευτερόλεπτα των Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul.

Η έναρξη για ακόμη ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έγινε παραδοσιακά με το Ράλι Μόντε Κάρλο, έναν από τους εμβληματικούς αγώνες του θεσμού. Οι προηγούμενες χρονιές, αλλά και οι εντατικές δοκιμές εξέλιξης όλων των ομάδων, μας προϊδέασαν για ύπαρξη έντονου συναγωνισμού. Μετά το τέλος του αγώνα, οι υποψίες έγιναν βεβαιότητα και είμαστε έτοιμοι, για ακόμη μια εντυπωσιακή χρονιά, με μεγάλες μάχες και θεαματικά περάσματα.

Στην πρώτη τους εμφάνιση μετά την επιστροφή στην ομάδα της Citroen, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Citroen C3 WRC) έκαναν αυτό που ξέρουν καλύτερα, δηλαδή βρέθηκαν στην πρωτοπορία κατά τη διάρκεια της Παρασκευής και διατηρήθηκαν εκεί μέχρι τον τερματισμό. Η έντονη μάχη με τους Βέλγους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) κρίθηκε μόλις στο τελευταίο Stop, με τους Γάλλους να επικρατούν για 2,2 δευτερόλεπτα. Με αυτό τον τρόπο, οι Γάλλοι έφτασαν στην 7η νίκη τους στο Μόντε, χαρίζοντας ταυτόχρονα την 100ή νίκη της Citroen στο WRC, στην επέτειο 100 ετών ιστορίας της γαλλικής φίρμας. Από τη μεριά τους, οι Βέλγοι της Hyundai έδειξαν για ακόμη μια φορά ανταγωνιστικοί και η συνέχεια αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Toyota Yaris WRC) που έχασαν χρόνο την Παρασκευή από κλατάρισμα, όμως επανέκαμψαν με σειρά ταχύτερων χρόνων για να τερματίσουν στην 3η θέση. Οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 WRC) ολοκλήρωσαν στην 4η θέση, στην πρώτη τους εμφάνιση με τη νέα τους ομάδα, κρατώντας μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πίσω τους Jari Matti Latvala-Miika Anttila (Toyota Yaris WRC). Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Kris Meeke-Seb Marshall (Toyota Yaris WRC) που κατέκτησαν τους 5 βαθμούς που προσφέρει ο ταχύτερος χρόνος στην τελευταία, Power Stage.

Στο νεοσύστατο WRC 2 Pro, νικητές αναδείχθηκαν οι Gus Greensmith-Elliott Edmondson (Ford Fiesta R5) εκπροσωπώντας την M-Sport Ford WRT, εμπρός από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Skoda Fabia R5) της Skoda Motorsport. Όσον αφορά στη γενική του WRC 2, επικράτησαν οι τοπικοί Yoann Bonato-Benjamin Boulloud (Citroen C3 R5).

Οι οδηγοί καθώς περιμένουν την ολοκλήρωση της Power Stage
Credits: Red Bull Content Pool 

Το Ράλι Μόντε Κάρλο είχε και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού στον αγώνα έλαβε μέρος για 3η συνεχόμενη χρονιά ο Νικόλας Παυλίδης, ο οποίος μοιράστηκε ένα Peugeot 208 R2 με τον Allan Harryman. Η προσπάθεια του πληρώματος στέφθηκε με επιτυχία, καθώς οι Παυλίδης-Harryman έφτασαν στον τερματισμό ενός από τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ολοκληρώνοντας στην

Το σκηνικό του WRC γίνεται ακόμη πιο χειμωνιάτικο στη συνέχεια, καθώς επόμενος αγώνας της σεζόν θα είναι το χιονισμένο Ράλι Σουηδίας, στις 14-17 Φεβρουαρίου.

Η ταυτότητα του αγώνα

WRC, 1ος γύρος, Ράλι Μόντε Κάρλο

24-27 Ιανουαρίου 2019

Ημέρες: 4

Ειδικές Διαδρομές: 16

Νικητές Ε.Δ.: Tanak 7, Neuville 3, Loeb 2, Ogier-Latvala-Meeke 1 (ακυρώθηκε μία ειδική διαδρομή λόγω μεγάλης προσέλευσης θεατών)

Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: 1-3 Tanak, 4-6 Neuville, 7-16 Ogier

Βαθμολογία Οδηγών: 1. Ogier 29, 2. Neuville 21, 3. Tanak 17, 4. Meeke 13, 5. Loeb 12, 6. Latvala 10

Βαθμολογία Κατασκευαστών: 1. Hyundai 30, 2. Citroen-Toyota 25, 4. M-Sport Ford 13

Αποτελέσματα
Θέση Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος
1 S. Ogier-J. Ingrassia Citroen C3 WRC 3:21:15.9
2 T. Neuville-N. Gilsoul Hyundai i20 WRC 3:21:18.1
3 O. Tanak-M. Jarveoja Toyota Yaris WRC 3:23:31.1
4 S. Loeb-D. Elena Hyundai i20 WRC 3:23:44.1
5 J. Latvala-M. Anttila Toyota Yaris WRC 3:23:45.8
6 K. Meeke – S. Marshall Toyota Yaris WRC 3:26:52.1
7 G. Greensmith – E. Edmondson Ford Fiesta R5 3:34:20.5
8 Y. Bonato – B. Boulloud Citroen C3 R5 3:35:12.4
9 S. Sarrazin – J. Renucci Hyundai i20 R5 3:35:22.7
10 A. Fourmaux – R. Jamoul Ford Fiesta R5 3:37:19.3
Κυριότερες εγκαταλείψεις
A. Mikkelsen – A. Jaeger Hyundai i20 WRC Μετά την Ε.Δ.9 (τροχός)
E. Evans – S. Martin Ford Fiesta RS WRC Ε.Δ. 10 (έξοδος)
E. Lappi – J. Ferm Citroen C3 WRC Ε.Δ. 9 (κινητήρας)

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;