Ράλι Ακρόπολις 2024: Σε ποια χώρα το παρακολούθησαν 890.000 θεατές

Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του Ράλι Ακρόπολις σε επίπεδο τηλεθέασης! Δείτε σε ποια χώρα οι θεατές έφτασαν τις 890.000...
Ράλι Ακρόπολις

Το Ράλι Ακρόπολις 2024 κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του, σημειώνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media.

Δείτε επίσης: Mercedes-Benz GLA – Πιο ολοκληρωμένη από ποτέ, πιο προσιτή από ποτέ! 

Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα. Οι χώρες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και φυσικά την Ελλάδα, που είχε ισχυρή τηλεοπτική παρουσία. Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα προσφέροντας σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.

Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στο συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Στην Ιαπωνία η δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς
Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως. Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail, και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του Ράλι Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier, στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.

Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό. Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ενώ οι αλληλεπιδράσεις με το κοινό ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)