Ψηλότερα από ποτέ το Unimog, με νέο παγκόσμιο ρεκόρ

Unimog ρεκόρ 2020 Χιλή
Το ξεχωριστό Unimog έθεσε νέο υψομετρικό ρεκόρ προσθέτοντας έτσι έναν ακόμη άθλο στο "βιογραφικό" του και μάλιστα για καλό σκοπό.

Ειδικότερα μια ομάδα με επικεφαλής τον Matthias Jeschke σκαρφάλωσαν στο ψηλότερο ηφαίστειο του κόσμου, το 6.893 μέτρων Ojos de Salado στη Χιλή, χρησιμοποιώντας όχι ένα αλλά δύο Unimog τελευταίας γενιάς.

Δείτε επίσης: Άψογες “Καναδέζες” πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας αλλά…

Σκοπός της αποστολής του Jeschke ήταν να τοποθετηθούν ασύρματοι έκτακτης ανάγκης σε διαφορετικά ύψη ώστε οι ορειβατικές ομάδες που ανεβαίνουν στο βουνό να μπορούν να επικοινωνούν με τον… κάτω κόσμο σε περίπτωση που χρειαστεί.

Δείτε εδώ σε video τις διαβάσεις πεζών που θα έκαναν ακόμη και τους Έλληνες οδηγούς να σταματήσουν

Τα δύο Unimog, σε ένα από τα ξηρότερα μέρη του κόσμου κατάφεραν να φτάσουν μέχρι στο υψόμετρο των 6.100 μέτρων εκεί όπου βρίσκεται και η ορειβατική βάση Amistad, για την εγκατάσταση του τέταρτου ασύρματου έκτακτης ανάγκης. Η ομάδα συνέχισε ακόμη ψηλότερα, με ένα από τα δύο γερμανικά θηρία, έως και τα 6.694 μέτρα. επίδοση που αποτελεί νέο παγκόσμιο υψομετρικό ρεκόρ για όχημα με ρόδες.

Για την υποστήριξη της αποστολής η Mercedes Special Trucks πρόσφερε τη βοήθεια της με Unimog U 5023 τελευταίας γενιάς τα οποία και μετέφεραν το δεκαμελές πλήρωμα και τον εξοπλισμό τους σε αυτά τα ακραία ύψη. Τα Unimog, για να μπορέσουν να φέρουν με επιτυχία την αποστολή εις πέρας είχαν εξοπλιστεί με ειδικά ελαστικά και εργάτες βαρέως τύπου. Κομμάτι του εξοπλισμού τους που εντυπωσιάζει ήταν το σύστημα που μεταβάλλει το κέντρο βάρους του φορτηγού ώστε να μπορεί να κινηθεί με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια σε μεγάλες κλίσεις. Το εν λόγω σύστημα έχει εξελιχθεί από τους ειδήμονες του Μουσείου του Unimog σε συνεργασία με την AS Söder και τους μηχανικούς που εξελίσσουν αυτό το απόλυτο όχημα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως η Mercedes δεν έκανε αλλαγές στον κινητήρα ούτε σε κάποιο άλλο μηχανικό μέρος του!

Με αυτή τη επίδοση ο Jeschke έσπασε παράλληλα και το δικό του σχετικό ρεκόρ το οποίο και είχε πετύχει το 2014 χρησιμοποιώντας ένα Mercedes Zetros, ενώ τόνισε ότι ποτέ πριν μηχανοκίνητες αποστολές δεν έχουν φτάσει τόσο ψηλά με δύο φορτηγά ταυτόχρονα, με τα 6.100 μέτρα να αποτελούν επίσης νέο σχετικό παγκόσμιο ρεκόρ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;