PSA: Με δική της στρατηγική στα ηλεκτρικά η κάθε εταιρία

Peugeot 208 e 2020
Την ελευθερία να αποφασίσουν μόνες τους τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν αναφορικά με τα ηλεκτρικά τους μοντέλα έχουν οι μάρκες του γαλλικού ομίλου.

Ο εξηλεκτρισμός των εταιριών του ομίλου PSA βρίσκεται εδώ και καιρό σε εξέλιξη. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, δεν υπάρχει “γραμμή” από την κεντρική διοίκηση και αυτό σημαίνει ότι κάθε μια από τις Citroen, Peugeot, DS και Opel μπορεί να χαράξει από μόνη της τη στρατηγική που θα ακολουθήσει αναφορικά με την παρουσίαση νέων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Εντός του PSA, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας “C” (σ.σ. μικρομεσαία) μπορούν να βασίζονται σε δύο πλατφόρμες την eCMP ή την EMP2, οπότε οι εταιρίες θα μπορούσαν να έχουν την επιλογή για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ή ένα plug-in υβριδικό. Είναι περισσότερο μια απόφαση της μάρκας να διαλέξει πιο είναι καλύτερο.”, δηλώνει στο βρετανικό Autocar, η Anne-Lise Richard, η επικεφαλής ηλεκτρικών οχημάτων του γαλλικού ομίλου, κάτι που ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Αναφορικά με τις μελλοντικές προθέσεις του ομίλου για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του η βρετανική ιστοσελίδα αναφέρει ότι σύντομα πρόκειται να δούμε τον αντικαταστάτη των Citroen C4 και C4 Cactus, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τις επόμενες εβδομάδες.

Η επικεφαλής του ομίλου ανέφερε επίσης ότι υπάρχει περιθώριο επέκτασηςη της γκάμας των εξηλεκτρισμένων μοντέλων και προς τα κάτω, ωστόσο δεν έχει παρθεί ακόμη η απόφαση για τη δημιουργία ενός νέου Peugeot 108, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή ανάμεσα στην τελική τιμή αλλά και την αυτονομία που θα προσφέρει το μοντέλο πόλης της γαλλικής εταιρίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;