Πρώτες εικόνες από τα ισχυρότερα SUV στην γκάμα της BMW

Η BMW παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις των X5 και X7, οι οποίες φέρουν τη διακριτική ονομασία M50i και είναι πλέον τα ισχυρότερα SUV στην γκάμα της.

Οι BMW X5 M50i και BMW X7 M50i όπως είναι η πλήρης ονομασία των μοντέλων, αποτελούν τη νέα προσθήκη στην γκάμα των SUV της βαυαρικής μάρκας και σύμφωνα και με τα λεγόμενα της ίδιας είναι τα ισχυρότερα μοντέλα στο είδος τους που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Και αυτό γιατί παίρνουν πνοή από τον νέο twin-turbo βενζινοκινητήρα 4.4 λτ. V8, ο οποίος διαθέτει Valvetronic και Vanos και αποδίδει 530 ίππους από τις 5.500 σ.α.λ. έως και τις 6.000 σ.α.λ. και 750 Νm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. έως και τις 6.000 σ.α.λ. Τιμές που χαρίζουν στην στην X5 M50i 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και στην X7 M50i σε 4,7 δλ.

Όσον αφορά την κατανάλωσή τους, η μέση τιμής της είναι στα 10,5 λίτρα/100 χλμ. για την X5 με εκπομπές CO2 στα 238 γρ./χλμ. και στα 10,9 λίτρα/100 χλμ. για την X7, με εκπομπές ρύπων στα 248 γρ./χλμ.

Και στις δύο περιπτώσεις το μοτέρ συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης xDrive, ενώ στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί το διαφορικό M Sports που φροντίζει για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς.

Αλλαγές όπως είναι φυσικό υπάρχουν και στο σετάρισμα των αναρτήσεων των δύο αυτοκινήτων, προκειμένου να αντεπεξέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στις αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν από την αυξημένη ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα, η BMW X5 εφοδιάζεται με την ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ η X7 διαθέτει την αερανάρτηση Adaptive Dual Axis. Οι ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών είναι στάνταρ, όπως άλλωστε και τα φρένα M Sport με μπλε δαγκάνες και χαμηλότερου βάρους δισκόπλακες.

Για το τέλος αφήσαμε την εμφάνιση, η οποία σε τέτοιες εκδόσεις, λογικό είναι να περνά σε δεύτερη μοίρα, καθώς διαφοροποιείται στα… σημεία. Συγκεκριμένα, τόσο στην περίπτωση της X5 όσο και σε αυτή της X7, παρατηρούμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα σχέδια ζαντών και νέα εξάτμιση με δύο απολήξεις. Πάντως, η BMW απέφυγε σε αυτές τις πρώτες εικόνες των μοντέλων της να μας δείξει το εμπρός μέρος…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;