Prodrive Hunter: Από το Rally Dakar στον δρόμο

Prodrive Hunter
Ονομάζεται Prodrive Hunter και θυμίζει κάτι από... Korres Project! Κατέκτησε την δεύτερη θέση στο Dakar και τώρα περνά στην παραγωγή για χρήση σε δρόμο...

Σπάνια βλέπουμε αυτοκίνητα με αγωνιστικό DNA να περνούν απευθείας στην παραγωγή και να παίρνουν έγκριση για χρήση σε δρόμο. Κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση της Prodrive, μόνο που το αυτοκίνητο με νόμιμη άδεια οδήγησης, όχι μόνο προέρχεται από το αγωνιστικό, αλλά είναι και πιο βελτιωμένο. Πάμε να γνωρίσουμε το Prodrive Hunter, ένα αυτοκίνητο που μας θυμίζει κάτι από το ελληνικό Korres Project!

Πριν δούμε το συγκεκριμένο μοντέλο, αξίζει να αναφέρουμε ότι η αγωνιστική έκδοση πρόσφατα κατέκτησε την δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη του Rally Dakar με τον Sebastian Loeb πίσω από το τιμόνι. Το Prodrive Hunter θα διατεθεί σε μόλις 25 αντίτυπα και το πρώτο έχει ήδη περάσει στην κατοχή ενός πρίγκιπα του Μπαχρέιν έναντι του ποσού των 1,5 εκατ. ευρώ προ φόρων.

Το αμάξωμα έχει μήκος 4.600 χλστ. και πλάτος 2.300 χλστ., ενώ έχει γίνει και συνολική χρήση carbon στο αμάξωμα για μείωση του βάρους. Τα ελαστικά έχουν αναπτυχθεί ειδικά για χωμάτινες διαδρομές και μπορεί η διάμετρος των ζαντών να αγγίζει τις 17 ίντσες, αλλά μαζί με τα ελαστικά φτάνει τις 35″. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί ασφαλώς στην ανάρτηση, η οποία έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο ώστε η απόσταση από το έδαφος να εκτοξεύεται στα 400 χλστ. (350 χλστ. είναι η απόσταση του αγωνιστικού).

Ο κινητήρας είναι twin turbo V6 χωρητικότητας 3,5 λτ., αποδίδει 600 ίππους και 700 Nm ροπής, ενώ η κίνηση περνά ασφαλώς στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν έξι σχέσεων. Σύμφωνα με την επίσημη εταιρεία, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερα από 4 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό το κλίμα είναι 100% αγωνιστικό με μπάκετ καθίσματα, ζώνες τεσσάρων σημείων, roll cage και αφαιρούμενο τιμόνι. Επιπλέον, υπάρχουν και δύο οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι που παρέχει τις απαραίτητες ενδείξεις και μία στην κεντρική κονσόλα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;