Πόσο κόστιζε η Porsche Cayenne πριν από 20+ χρόνια;

Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!
Porsche Cayenne

Η Porsche Cayenne έχει συμπληρώσει δύο δεκαετίες επιτυχημένης πορείας και στα πρώτα χρόνια της εμπορικής της πορείας κατάφερε να διαπρέψει και επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να θυμηθούμε πόσο κόστιζε το 2003, αλλά και σε ποιες εκδόσεις προσφερόταν!

Στην πρώτη της γενιά, η Porsche Cayenne (Ε1) προσφέρθηκε σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη ονομαζόταν Cayenne S και εξοπλιζόταν με V8 κινητήρα 4,5 λτ., ο οποίος απέδιδε 340 ίππους. Στην κορυφή βρισκόταν η Cayenne Turbo με επίσης V8 μοτέρ του οποίου η ισχύς ανέβαινε θεαματικά στους 450 ίππους. Η τελική ταχύτητα έφθανε τα 242 και 266 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενδεικτικές τιμές για τις επιδόσεις του γερμανικού SUV. Λίγο Αργότερα, στις αρχές του 2006, με την εμφάνιση της πρώτης Cayenne Turbo S, η απόδοση του κινητήρα V8 biturbo των 4,5 λίτρων έφτασε στους 521 ίππους.

Η Cayenne πρώτης γενιάς (Ε1) ήταν επίσης η πρώτη Porsche που ενσωμάτωσε το ολοκαίνουριο τότε PASM. Το σύστημα Porsche Active Suspension Management προσφέρονταν σε συνδυασμό με πνευματική ανάρτηση. Υπολόγιζε συνεχώς τις δυνάμεις που επενεργούσαν στις αναρτήσεις, την κατάσταση του δρόμου και τον τρόπο και το στυλ οδήγησης, ενώ βοηθούσε και την οδήγηση εκτός δρόμου. Η ήδη εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος των 21,7 εκατοστών της συμβατικής ανάρτησης, αυξάνονταν στα 27,3 εκατοστά στην πνευματική ανάρτηση.

Η χρονιά ρεκόρ και η τιμή της
Πριν από ακριβώς 20 χρόνια, η Porsche Cayenne διέπρεπε στην ελληνική αγορά προσπερνώντας ακόμα και πολύ πιο φθηνά μοντέλα, όπως για παράδειγμα το Kia Sportage. Χρονιά ρεκόρ ήταν το 2004 με τις ταξινομήσεις της να αγγίζουν τις 301 (133 για το Kia Sportage). Όσο για την τιμή, πριν από 20 χρόνια το γερμανικό SUV κόστιζε 95.500 ευρώ στην έκδοση 4.5 S και 152.700 ευρώ στην έκδοση 4.5 Turbο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;