Πόσο κόστισε η αναπαλαίωση της “καλύτερης F50 στον κόσμο”;

Ferrari F50 πώληση
Σε κατάσταση κάτι παραπάνω από άριστη, ελέω και του τεράστιου ποσού που ξoδεύτηκε για την αναπαλαίωση της, αυτή η Ferrari F50 ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.

Η Ferrari F50 ήταν το μοντέλο που πήρε τη θέση της εμβληματικής F40 ως το κορυφαίο στη γκάμα των Ιταλών το 1995 και δημιουργήθηκε με αφορμή του εορτασμούς για τα 50 χρόνια της εταιρίας.

Οι άνθρωποι της Ferrari μέσω και του τότε προέδρου τους Luca di Montezemolo διαφήμιζαν την F50 ως μια Formula 1 για το δρόμο και η αλήθεια δεν ήταν πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Το μοτέρ είχε τις βάσεις του σε κινητήρα F1 της Ferrari, το μονοκόκ πλαίσιο ήταν από ανθρακονήματα, με τον κινητήρα να “δένει” πάνω του στο πίσω μέρος και πάνω σε αυτόν το κιβώτιο αλλά και οι αναρτήσεις. Όπως και στην F1 δηλαδή, με τις αναρτήσεις να είναι επίσης αντίστοιχης φιλοσοφίας. Ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 4,7 λίτρων που απέδιδε 519 ίππους τη στιγμή που το βάρος, πλήρες υγρών, ανερχόταν στα 1.397 κιλά.

Η F50 παρήχθη συνολικά σε 349 αντίτυπα, σε διάστημα δύο ετών και ψάχνει ακόμη να βρει τη θέση της ανάμεσα στις ιταλικές δημιουργίες ως ένα μοντέλο με αδιαμφισβήτητη συλλεκτική αξία αλλά χωρίς το ειδικό βάρος της F40 που προηγήθηκε και της Enzo που ακολούθησε.

Μια F50 αναμένεται πωλείται αυτή τη στιγμή από την Girardo και συγκεκριμένα η 180η από τις 349 που κατασκευάστηκαν. Το ιταλικό υπεραυτοκίνητο έχει αλλάξει μόλις δύο ιδιοκτήτες στα 24 χρόνια του, δεν έχει φύγει ποτέ από την Ιταλία και έχει τύχει μεγάλης προσοχής και από τους δύο. Μάλιστα η Ferrari έχει “επιτάξει” δύο φορές στο παρελθόν τη συγκεκριμένη F50 για να την παρουσιάσει ως μοντέλο επίδειξης σε δύο εκθέσεις.

Για τη σωστή προετοιμασία της F50 πριν από την πώληση της ο νυν ιδιοκτήτης της προχώρησε σε μια πλήρη αναπαλαίωση του ιταλικού υπεραυτοκινήτου, η οποία πραγματοποιήθηκε φυσικά σε επίσημο συνεργάτη της Ferrari στην Ιταλία με το κόστος της να ανέρχεται στα 250.000 ευρώ!

Το ποσό είναι τεράστιο αν σκεφτεί κανείς πως η συγκεκριμένη F50 ήταν ήδη σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Κάτι μας λέει ότι όντως πρέπει να είναι το καλύτερο παράδειγμα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κόσμο, όπως άλλωστε ισχυρίζεται και η εταιρία που θα την δημοπρατήσει, ενώ ο νυν ιδιοκτήτης της δεν πρόκειται να χάσει τα λεφτά του, αφού η αξία της -στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα- υπολογίζεται κοντά στα 2,3 εκατ. ευρώ. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;