Πόσες προσωρινές άδειες οδήγησης εκδόθηκαν και σε ποιες περιοχές;

Ξεπέρασαν τις 90.000 οι προσωρινές άδειες οδήγησης μέσω της ψηφιακής διαδικασίας. Ας δούμε σε ποιες περιοχές της χώρας μας εκδόθηκαν.

Υπομονή τέλος για τους επιτυχόντες στην πρακτική δοκιμασία υποψήφιων οδηγών, καθώς πλέον χάρη στην ψηφιακή εφαρμογή δεν χρειάζεται να περιμένουν από τέσσερις έως και έξι μήνες (ενώ οι πιο ανυπόμονοι έπρεπε να καταβάλουν το σχετικό “γρηγορόσημο”) αλλά μόνο δύο ημέρες!

Διαβάστε επίσης: Τι είναι ο αισθητήρας MAF και πως λειοτυργεί

Συγκεκριμένα, από τις 11 Μαΐου, όταν τέθηκε σε λειτουργία η ψηφιακή εφαρμογή, έχουν εκδοθεί 90.845 προσωρινές άδειες οδήγησης σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Μεταφορών της Ελλάδας.

Με βάση την τελευταία αναφορά, τα στοιχεία για τον αριθμό των ξεχωριστών προσωρινών αδειών οδήγησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που έχουν εκδοθεί ανά Περιφέρεια, είναι τα εξής:
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη (5.263), Αττικής (27.713), Βορείου Αιγαίου (2.308), Δυτικής Ελλάδας (6.401), Δυτικής Μακεδονίας (2.371), Ηπείρου (3.222), Θεσσαλίας (6.575), Ιόνιων Νήσων (2.228), Κεντρικής Μακεδονίας (15.055), Κρήτης (5.654), Νοτίου Αιγαίου (4.092), Πελοποννήσου (5.522) και Στερεάς Ελλάδας (4.441).

Υπενθυμίζεται ότι πριν από τη θέσπιση του προσωρινού ψηφιακού διπλώματος, η μέση διάρκεια αναμονής για να πάρει κάποιος το δίπλωμά του ήταν περίπου τέσσερις μήνες και σε κάποιες περιπτώσεις, το διάστημα αυτό άγγιζε τους έξι μήνες.

Με την προσωρινή άδεια οδήγησης, ο υποψήφιος οδηγός που πετυχαίνει και στην πρακτική δοκιμασία μπορεί μέσα σε διάστημα δύο ημερών να εκτυπώνει από τον προσωπικό του υπολογιστή, με τους κωδικούς Taxisnet, την προσωρινή άδεια και να οδηγεί νόμιμα έως ότου εκδοθεί το κανονικό δίπλωμα.

Έτσι, οι νέοι οδηγοί αποφεύγουν την ταλαιπωρία της αναμονής και παράλληλα αποφεύγεται ο συνωστισμός στις σχολές οδήγησης και στις περιφερειακές υπηρεσίες μεταφορών, εξοικονομούνται πόροι και εργατοώρες στο Δημόσιο και επίσης, καθιερώνονται διαδικασίες διαφάνειας.

Η έκδοση της ψηφιακής προσωρινής άδειας οδήγησης είναι ένα από τα έργα που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;