Πόσα θα δίνατε για το “απόλυτο” Mitsubishi Evo VI, για το δρόμο;

Mitsubishi Evo VI RSX
Όλα τα Mitsubishi Evo VI έχουν τη δική τους αξία για τους λάτρεις των τεσσάρων τροχών, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το RSX το "απόλυτο" Evo για δημόσιο δρόμο.

Τo Evo VI RSX δημιουργήθηκε από την Ralliart του Ηνωμένου Βασιλείου το 1999 ως το απόλυτο Mitsubishi για το δρόμο. Σε σχέση με το Evo στο οποίο βασίζεται οι αλλαγές εντοπίζονται στην αφαίρεση του ABS και του Anti Yaw Control, στην τοποθέτηση πιο γρήγορης κρεμαγιέρας και στις έξτρα ενισχύσεις του πλαισίου.

Διαβάστε επίσης: Την Ralliart έκδοση του Mitsubishi Outlander αποκαλύπτουν οι Ιάπωνες

Παράλληλα, οι φτερωτές του υπερσυμπιεστή έδωσαν τη θέση τους σε άλλες κατασκευασμένες από τιτάνιο, ενώ αλλάχθηκαν και τα καθίσματα με την τοποθέτηση των Recaro SR. Μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές που έκαναν οι Βρετανοί, το βάρος του RSX μειώθηκε κατά 80 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το “στάνταρ” μοντέλο και αυτό από μόνο του αποτελεί επίτευγμα. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόνο 30 Evo VI RSX, εκ των οποίων τα δέκα είχαν χρώμα ασημί.

Το Evo VI RSX, που βλέπετε στις φωτογραφίες, κατασκευάστηκε το 1999 αλλά έβγαλε πινακίδες κυκλοφορίας τον Μάιο του 2000 και έμεινε με τον πρώτο ιδιοκτήτη του για δεκατέσσερα χρόνια. Όλο αυτό τον καιρό το Evo VI RSX παρέμεινε υπό τη φροντίδα της βρετανικής Ralliart/Extreme, η οποία προχώρησε και σε βελτιώσεις τόσο στο πλαίσιο όσο και στις αναρτήσεις έναντι του “στάνταρ” μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Το Mitsubishi Lancer Evoluton που δεν θα δούμε ποτέ

Μεταξύ των πιο σημαντικών αλλαγών είναι η τοποθέτηση μπαρών για τους θόλους της Ralliart, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Proflex, οι εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing, η εξάτμιση και η εισαγωγή της HKS και η αναβαθμισμένη ECU.

Τοποθετήθηκαν παράλληλα οι τροχοί από το EVO 7 καθώς, σύμφωνα και με την αγγελία η Ralliart/Extreme μέσω δοκιμών διαπίστωσε ότι έτσι τα φρένα αερίζονται καλύτερα και διατηρούν σταθερή απόδοση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σχολαστικά φροντισμένο, σε κατάσταση βιτρίνας και με 85.300 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, το “απόλυτο” Evo VI για το δρόμο μπορεί να γίνει δικό σας έναντι 54.000 ευρώ, ένα ποσό που μπορεί να θεωρηθεί επένδυση για το μέλλον. Δείτε περισσότερα εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;