Porsche Taycan Cross Turismo: Επίσημη αποκάλυψη για την all-round Taycan

Porsche Taycan Cross Turismo 2021
H Porsche παρουσίασε επίσημα τη νέα Taycan Cross Turismo που έρχεται να διευρύνει τη γκάμα της Taycan και να βάλει στο μενού και τις χωμάτινες "περιπέτειες".

Αν μη τη άλλο εντυπωσιακή η νέα Porsche Taycan Cross Turismo που έκανε επίσημα το ντεμπούτο της σήμερα (4 Μαρτίου). Το πίσω μέρος της είναι και εκείνο που την κάνει να ξεχωρίζει εκ πρώτης όψεως από το ηλεκτρικό σπορ σεντάν αδελφό μοντέλο και κατά την προσωπική μου άποψη, εκτός από περισσότερο χαρακτήρα, η Taycan Cross Turismo με τις Shooting Brake σχεδιαστικές επιρροές είναι ακόμη πιο ελκυστική. Σ γενικές γραμμές η σιλουέτα της νέας Porsche μας ήταν ήδη γνωστή από το concept Mission E Cross Turismo που πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση της Γενεύης πριν από τρία περίπου χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Ο Κώστας Στεφανής στο τιμόνι της Porsche Taycan Turbo

Η διαφορετική διαμόρφωση του πίσω μέρους είναι και εκείνη που ευθύνεται για την αυξημένη πρακτικότητα της νέας ηλεκτρικής Porsche που προσφέρει περισσότερους χώρους για τα κεφάλια των πίσω αλλά και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Συγκεκριμένα η Porsche αναφέρει 47 επιπλέον χλστ. “αέρα” για τα κεφάλια αλλά και χώρο αποσκευών που μπορεί να φτάσει τώρα έως και τα 1.200 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου 4κίνητου μοντέλου της γερμανικής εταιρίας βλέπουμε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη σε ύψος αερανάρτηση που επιτρέπει στην Cross Turismo να συνεχίζει τη βόλτα της και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

Αυτός είναι και ο λόγος που στον στάνταρ εξοπλισμό έχουμε πλέον και το πρόγραμμα Gravel όπου η απόσταση της Taycan Cross Turismo από το έδαφος αυξάνεται κατά 30 επιπλέον χλστ., ενώ ταυτόχρονα αλλάζει και το set up της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM), όπως και οι ρυθμίσεις του traction control, του συστήματος ελέγχου δυναμικής ευστάθειας Porsche Stability Management (PSM) αλλά και του ηλεκτρονικού διαφορικού Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+). Από την άλλη, στις υψηλότερες ταχύτητες στην άσφαλτο, η ανάρτηση φέρνει πιο κοντά στο έδαφος την Cross Turismo -σε δύο στάδια.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Porsche 911 GT3 (+video)

Και οι τέσσερις εκδόσεις της νέας crossover Cross Turismo, 4, 4S,Turbo και Turbo S φέρουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε ζευγάρι τροχών. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση ανέρχεται στους 380 ίππους (476 στη λειτουργία overboost), ενώ στη δεύτερη η ισχύς φτάνει στους 490 ίππους -571 στο overboost. Αυξημένη απόδοση παρουσιάζει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που πλέον μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία με έως και 290 kW κατά το φρενάρισμα!

Η Cross Turismo των 380 ίππων χρειάζεται 5,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική 220 χλμ./ώρα, ενώ η S “κατεβαίνει” στα 4,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της φτάνει στα 240 χλμ./ώρα.

Η κορυφαία Turbo S Cross Turismo αποδίδει 625 ίππους (761 στο overboost), έχει τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. H “στάνταρ Turbo” αποδίδει την ίδια ισχύ αλλά 680 ίππους στη λειτουργία overboost, έχει ίδια τελική ταχύτητα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Η συστοιχία μπαταριών των 800 V είναι σε όλες τις περιπτώσεις ίδιας χωρητικότητας 93,4 kWh. Στις 4 και 4S η μέση αυτονομία κατά το πρότυπο WLTP φτάνει έως και τα 456 και 452 χλμ. αντίστοιχα, ενώ πολύ κοντά σε αυτές τις τιμές ανακοινώνεται και η αυτονομία των ισχυρότερων Turbo και Turbo S: έως 452 και 419 χλμ. αντίστοιχα.

Οι δύο ισχυρότερες Cross Turismo φέρουν και ανάλογα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με εμπρός-πίσω δίσκους στα 420 και 410 χλστ. αντίστοιχα για την Turbo S και 410 χλστ.-365 χλστ. για την Turbo. Οι 4 και 4S φέρουν εμπρός δίσκους με διάμετρο στα 360 χλστ. και πίσω δίσκους διαμέτρου 358 χλστ. Σε όλες τις περιπτώσεις οι εμπρός δαγκάνες είναι έξι εμβόλων και οι πίσω τεσσάρων.

Η εμπορική διαθεσιμότητα της νέας Porsche Taycan Cross Turismo θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι. Οι τιμές στη Γερμανία για τη βασική έκδοση ξεκινούν από τα 93.635 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;