Porsche: Με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οι κορυφαίες 718

Porsche 718 PDK
Με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche dual-clutch transmission (PDK) μπορούν να εξοπλιστούν πλέον όλες οι εκδόσεις της 718.

Η Porsche διευρύνει τη διαθεσιμότητα του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στα μοντέλα της. Έτσι τα σπορ αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρίας που μπορούν επωφελούνται από αυτή την επιλογή είναι οι Boxster και Cayman 718 GTS 4.0 αλλά και οι κορυφαίες 718 Spyder και 718 Cayman GT4.

Το αυτόματο κιβώτιο PDK της Porsche δεν προσφέρει μόνο μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση απελευθερώνοντας παράλληλα το δεξί χέρι του οδηγού. Με την τοποθέτηση του βελτιώνει και τις επιδόσεις των κεντρομήχανων Porsche στις επιταχύνσεις από στάση καθώς δεν υπάρχουν μεγάλα κενά ανάμεσα στις αλλαγές και η επιτάχυνση είναι σχεδόν συνεχής.

Διαβάστε επίσης: Porsche 911 βγαλμένη από ταινία επιστημονικής φαντασίας

Συγκεκριμένα η Γερμανική εταιρία πως έναντι των εκδόσεων με μηχανικό κιβώτιο οι κεντρομήχανες 718 Spyder και 718 Cayman GT4 χρειάζονται μισό δευτερόλεπτο λιγότερο για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα που ολοκληρώνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα. Μικρότερος είναι και ο χρόνος για τα 0-200 χλμ./ώρα που επιτυγχάνονται πλέον σε 13,4 δευτερόλεπτα, ήτοι 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα.

Οι 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0 των 400 ίππων επωφελούνται επίσης από το PDK και χρειάζονται τέσσερα δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και 13,7 δεύτερα για τα 200 χλμ./ώρα από στάση, χρόνοι επίσης βελτιωμένοι κατά 0,5 και 0,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα έναντι των εκδόσεων με μηχανικό κιβώτιο.

Το πακέτο Sport Chrono που είναι στάνταρ εξοπλισμός στις 718 GTS 4.0 αλλάζει επίσης τα χαρακτηριστικά απόδοσης του PDK, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus και Individual), στα ανεβάσματα αλλά και στα κατεβάσματα.

Διαβάστε επίσης: Ανανεωμένη Porsche Panamera και νέα κορυφαία έκδοση με 630 ίππους

Μαζί με τη διαθεσιμότητα του PDK κιβωτίου σε περισσότερα μοντέλα της η Porsche αναφέρει πως η σειρά 718 θα φέρει νέες επενδύσεις Race-Tex, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται για την επένδυση των αγωνιστικών καθισμάτων, οι οποίες θα αντικαταστήσουν της επενδύσεις Alcantara.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;