Porsche: Με 580 ίππους η νέα 911 Turbo, σε Coupe & Cabrio

Μετά την πανίσχυρη 911 Turbo S η Porsche προχώρησε στην αποκάλυψη της 911 Turbo, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως Coupe αλλά και Cabriolet.

H Porsche Turbo S, βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας της νέας γενιάς των 911 και οι νέες 911 Turbo Coupe και Cabriolet έρχονται να πάρουν τη θέσης τους ακριβώς κάτω από την ισχυρότερη 911 Turbo όλων των εποχών.

Σε σχέση με την 911 Turbo S των 650 ίππων, o επίπεδος 6κύλινδρος boxer κινητήρας των 3,8 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης αποδίδει 580 ίππους, με την ισχύ του μοτέρ να παρουσιάζεται αυξημένη κατά 40 ίππους σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Porsche 911 Turbo S με 650 ίππους

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα χάρη και στη ροπή των 750 Nm (40 Nm περισσότερα), με τη μέγιστη τιμή της να είναι διαθέσιμη πλέον χωρίς χρονικούς περιορισμούς από το overboost. Η τελική ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα με τη δύναμη να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.

Έτσι, η απόδοση της στάνταρ 911 Turbo βρίσκεται πλέον στα ίδια επίπεδα με της προηγούμενης S.

Διαβάστε επίσης: Νέα ειδική έκδοση Porsche 911 Targa 4S Heritage Design

Σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 42 και 10 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα και οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 και 21 ιντσών, ενώ τα ελαστικά έχουν διάσταση 255/35 και 315/55. Αύξηση παρατηρείται και στο πλάτος με του εμπρός μέρους να φτάνει στα 1.840 χλστ. ενώ πίσω το πλάτος ανέρχεται στα 1.900 χλστ.

Δείτε επίσης – Video: Τα highlights της νέας Porsche 911 Turbo S

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με τους εμπρός δίσκους να έχουν αυξήσει τη διάμετρο τους κατά 28 χλστ., στα 408, ενώ οι πίσω έχουν διάμετρο 380 χλστ. Προαιρετικά είναι διαθέσιμοι και οι κεραμικοί δίσκοι τις Porsche με τους εμπρός να συνδυάζονται με δαγκάνες 10 εμβόλων.

Οι επιδόσεις της νέας 911 Turbo μπορούν να βελτιωθούν περισσότερο με την προσθήκη των έξτρα πακέτων εξοπλισμού. Πιο χαρακτηριστικό από αυτά είναι ίσως το Lighweight που μειώνει παράλληλα το βάρος κατά 30 ολόκληρα κιλά, χάρη και στα ιδιαίτερα ελαφριά bucket καθίσματα που περιλαμβάνει.

Η νέα Porsche 911 Turbo είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία και μπορείτε να τη δείτε σε δράση στο video που ακολουθεί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;