Πωλείται η σπάνια, “ιαπωνική” BMW Σειρά 3 Ε30

Alpina B6 2.7
Κατασκευάστηκε σε μόλις 67 αντίτυπα, όλα για την ιαπωνική αγορά και είναι μία από τις πιο σπάνιες BMW Σειρά 3 Ε30. Δείτε πόσο πωλείται αυτή η Alpina B6 2.7!

Μέσα από την συνεργασία της BMW και του δημοφιλούς οίκου Alpina έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς μοναδικά μοντέλα. Ένα εξ αυτών είναι και η Alpina B6 2.7 που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Η συγκεκριμένη είναι μία από τις μόλις 67 που κατασκευάστηκαν, συνεπώς είναι πολύ σπάνια και άμεσα θα αλλάξει ιδιοκτήτη.

Alpina: Τι απεικονίζεται στο σήμα της και πως συνδέεται με την ιστορία της;

Η συγκεκριμένη Alpina B6 2.7 βγήκε από το εργοστάσιο το 1986, πωλήθηκε αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά (όπως και όλες οι υπόλοιπες) και φέρει τον αριθμό 39/67. Η δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου βασίστηκε στην BMW Σειρά 3 Ε30 325i, αλλά οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν είναι αρκετές.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει ένα bodykit που αποτελείται από εμπρός splitter, στο οποίο αναγράφεται η ονομασία “Alpina”, μία διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, νέες ζάντες αλουμινίου, αλλά και γραφικά του οίκου στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό η ομοιότητα με μία συμβατική E30 είναι μεγαλύτερη και εννοείται πως δεν απουσιάζει το ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.

Πάμε τώρα στον κινητήρα, ο οποίος βασίζεται σε αυτόν της 325i, αν και έχει γίνει υπερκυβισμός από τα 2,5 στα 2,7 λτ. (εξ ου και το όνομα B6 2.7). Κάπως έτσι, η ισχύς “σκαρφάλωσε” από τους 170 στους 210 ίππους και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 264 Nm. Το αποτέλεσμα ήταν η Alpina B6 2.7 να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα.

Όπως αναφέρεται και στην αγγελία, το αυτοκίνητο παραμένει μέχρι σήμερα σε εργοστασιακή κατάσταση χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή αλλαγή. Μπορεί να έχει διανύσει αισίως 170.000 χλμ., αλλά η κατάστασή του είναι πολύ καλή και ο ιδιοκτήτης επιβεβαιώνει ότι δεν έχει εμφανιστεί ίχνος σκουριάς. Όσο για το κόστος απόκτησης, αυτό κυμαίνεται στα 65.000 ευρώ, όπως μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;