Ποιο είναι το μέλλον των Honda Type R στην ηλεκτροκίνητη εποχή;

Οι εκδόσεις Type R των μοντέλων της Honda είναι διακαής πόθος αρκετών φίλων της αυτοκίνησης. Έχουν όμως μέλλον στην εποχή της ηλεκτροκίνησης;

Η μετάβαση προς την πολυπόθητη ουδετερότητα άνθρακα έχει βάλει δύσκολα στους κατασκευαστές, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν λύσεις ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, πριν αυτοί αποτελέσουν μουσειακά εκθέματα.

Ωστόσο η διαδικασία αυτή απορροφά πολλούς πόρους από τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης, με τα εκτιμώμενα έσοδα να μην δικαιολογούν με οικονομοτεχνικά κριτήρια την προσπάθεια. Έτσι, πολλές είναι οι εταιρείες, που προς το παρόν τουλάχιστον, έχουν εγκαταλείψει την εξέλιξη των γρήγορων hatchback, αναμένοντας προφανώς την εξέλιξη των πραγμάτων, μέχρις ότου η κατάσταση να ξεκαθαρίσει αλλά και να υπάρξει εξέλιξη σε υποδομές και τεχνολογία.

Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν εταιρείες με διαφορετική φιλοσοφία. «Χωρίς Type R, δεν υπάρχει Honda» δήλωσε εμφατικά ο Hideki Kakinuma, επί κεφαλής μηχανικός στην ομάδα εξέλιξης των συγκεκριμένων μοντέλων. Πέραν του ότι αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη δήλωση για την συνέχεια των Type R, αποτυπώνει επίσης και τη φιλοσοφία της Honda, που σέβεται την παράδοση και την ιστορική συνέχεια των αυτοκινήτων που έχουν αφήσει το δικό τους, ξεχωριστό στίγμα.

Φυσικά το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει είναι το πως θα συνεχίσουν τα Type R την πορεία τους μέσα σε αυτό το συγκεχυμένο περιβάλλον συνεχούς εξέλιξης και αλλαγής κατευθύνσεων. Ο Kakinuma, δήλωσε σχετικά: «Για την Honda δεν υπάρχουν ανυπέρβλητα εμπόδια, παρά μόνο νέες προκλήσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να προσφέρουμε νέα μοντέλα Type R στο μέλλον. Τεχνολογικά, θα μπορούσε να υπάρξει άλλη μια νέα γενιά με θερμικό κινητήρα ωστόσο μάλλον αυτό είναι απίθανο να συμβεί».

Και συνέχισε λέγοντας: «Σε κάθε περίπτωση η ουσία των Type R δεν εξαρτάται από το σύστημα παραγωγής ενέργειας, είναι περισσότερο θέμα αίσθησης και οδηγικής απόλαυσης. Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε αναλλοίωτα αυτά τα χαρακτηριστικά ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιείται υβριδικό, αμιγώς ηλεκτρικό ή κάποιο άλλης τεχνολογίας σύστημα παραγωγής ισχύος».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;