Plug-in εκδόσεις για Range Rover Evoque & Land Rover Discovery Sport

Range Rover Evoque Plug-in
Η Land Rover ανακοίνωσε δύο νεές plug-in εκδόσεις για τα Range Rover Evoque και Discovery Sport με νέο μοτέρ 1,5 λίτρων και ηλεκτρική αυτονομία έως 66 χλμ.

Και οι δύο νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα της σειράς Ingenium ο οποίος έχει χωρητικότητα 1.5 λίτρα και αποδίδει 200 ίππους. Το θερμικό μοτέρ που κινεί τους εμπρός τροχούς συνδυάζεται με ηλεκτρικό το οποίο έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα και αποδίδει 109 ίππους. Το κιβώτιο του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι επίσης νέο, αυτόματο 8 σχέσεων. Η συνολική απόδοση ανέρχεται και στις δύο περιπτώσεις στους 309 ίππους και τα 540 Nm ροπής. Κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκεται η συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 15kWh.

To σύστημα ολοκληρώνεται από μικρή γεννήτρια Belt-integrated Starter Generator (BiSG) για τη φόρτιση της μπαταρίας και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση με το πεντάλ του φρένου να είναι brake-by-wire αλλά και για την εκκίνηση του μοτέρ εσωτερικής καύσης. Οι μπαταρία των δύο μοντέλων μπορεί να φορτίσει από οικιακή πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά (Mode 2), ενώ για ταχύτερη φόρτιση υπάρχει και οικιακός φορτιστής που μπορεί να φορτίσει την μπαταρία στο 80% σε λιγότερο από 90 λεπτά. Από σταθμό φόρτισης 32KW ο χρόνος αυτός πέφτει στα μόλις 30 λεπτά της ώρας.

Στη διάθεση του οδηγού υπάρχει και εφαρμογή για το κινητό του που επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση της κατάστασης της μπαταρίας αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο για τη φόρτιση της αλλά και την “προετοιμασία” των SUV πριν από μια διαδρομή -έλεγχος κλιματισμού.

Και για τα δύο μοντέλα της η Land Rover αναφέρει ότι στη διάθεση του οδηγού βρίσκονται τρία διαφορετικά προγράμματα διαχείρισης του τρόπου λειτουργίας του συστήματος: το Hybrid που αποτελεί και τη στάνταρ ρύθμιση και συνδυάζει αυτόματα το θερμικό με το ηλεκτρικό μοτέρ, το EV για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και το SAVE που χρησιμοποιεί περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρώντας τη φόρτιση της μπαταρίας σταθερή. Ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο είναι και φορτιστής 7 kW.

Σύμφωνα με την Land Rover τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,4 δευτερόλεπτα για το Evoque, ενώ για την ίδια διαδικασία το Discovery Sport χρειάζεται 6,6 δεύτερα. Παράλληλα και τα δύο μοντέλα μπορούν να κινηθούν με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά με την αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια να φτάνει για το Evoque έως και τα 66 χλμ. και για το Discovery Sport τα 62 χλμ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;