Πιο υπεύθυνη διαχείριση νερού από την Audi στην παραγωγή αυτοκινήτων

Η Audi εντάσσεται στον παγκόσμιο συνασπισμό εταιρειών, ΜΚΟ και δημόσιου τομέα Συμμαχία για τη Διαχείριση Νερού (AWS) με κύριο έργο τη διαχείριση του νερού στην αλυσίδα παραγωγής.
Audi διαχείριση νερού παραγωγή αυτοκινήτου

Το καθαρό πόσιμο νερό είναι ένας από τους πιο πολύτιμους φυσικούς πόρους στον κόσμο, γι’ αυτό και η Audi εντάσσει την οικονομική και αποδοτική χρήση του νερού στο περιβαλλοντικό της πρόγραμμα Mission:Zero.

Διαβάστε επίσης – Audi RS: Αυτό θα είναι το πρώτο “hardcore” ηλεκτρικό

Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση η εταιρεία θέλει να διατηρήσει τη δική της κατανάλωση νερού όσο το δυνατόν χαμηλότερη και με την πάροδο του χρόνου, να σταματήσει να χρησιμοποιεί πόσιμο νερό στην παραγωγή των αυτοκινήτων της. Έτσι από το 2023 η Audi θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων που θα συμμετέχει στη Συμμαχία για τη Διαχείριση Νερού (AWS).

Μέχρι το 2035, αναμένεται ότι η οικολογικά σταθμισμένη κατανάλωση νερού ανά παραγόμενο όχημα θα μειωθεί περίπου στο μισό στις πέντε εγκαταστάσεις παραγωγής της Audi από 3,75 στα περίπου 1,75 κυβικά μέτρα. Επιπλέον, η Audi, μαζί με τους προμηθευτές της, δεσμεύεται για οικονομική κατανάλωση νερού σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.

Διαβάστε επίσης: Το πολυτελές coupe της Audi που μετατρέπεται σε pick-up

Το Πρότυπο AWS είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο για εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να χρησιμοποιούν το νερό όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και δίνουν προσοχή σε όλες τις σχετικές ομάδες που διατηρούν συμφέροντα σε συγκεκριμένες περιοχές με λεκάνες απορροής υδάτων.

Το νέο εργοστάσιο της Audi στο San José Chiapa είναι πρωτοπόρο στην οικονομική χρήση του νερού. Από το 2018, το εργοστάσιο παράγει αυτοκίνητα χωρίς καθόλου απόρριψη νερού. “Ιδιαίτερα σε μια χώρα όπως το Μεξικό, όπου υπάρχει διαρκής κίνδυνος ξηρασίας, η χρήση του νερού με τρόπο που να μην το καταναλώνει αλόγιστα ως πόρο είναι πολύ σημαντική”, λέει ο Tarek Mashhour, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Audi México.

Η παραγωγική μονάδα των Γερμανών έχει πρόσβαση σε βιολογικό καθαρισμό νερού και εγκατάσταση αντίστροφης ώσμωσης χωρητικότητας 320.000 κυβικών μέτρων ετησίως. Αυτό το σύστημα επεξεργασίας επιτρέπει επίσης την εξοικονόμηση περίπου 150.000 κ.μ. νερού ετησίως με την επανεισαγωγή του στις διαδικασίες παραγωγής. Υπάρχει επίσης μια επιτόπια δεξαμενή νερού χωρητικότητας 234.000 κυβικών μέτρων.

Βήματα προς τη βιώσιμη διαχείριση του νερού είναι σε εξέλιξη και σε άλλα εργοστάσια της Audi. Η Audi Brussels, σε συνεργασία με την βέλγικη εταιρία Hydria, επενδύει στο έργο «Re-Use» για την ενσωμάτωση της μονάδας επεξεργασίας λυμάτων South Wastewater στις Βρυξέλλες στην παροχή νερού που θα διοχετεύεται στο εργοστάσιο.

Το παραπάνω θα δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο νερού που θα εξοικονομήσει περίπου 100.000 κ.μ. πόσιμου νερού ετησίως. Έως το 2025, το εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm έχει ως στόχο να λαμβάνει όλο το μη πόσιμο νερό που απαιτείται μέσω της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων Unteres Sulmtal, εκεί όπου το εργοστάσιο κατευθύνει επίσης και τα λύματα του. Το κύκλωμα που θα προκύψει θα μειώσει τη ζήτηση για γλυκό νερό κατά περισσότερο από 70%.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;