Παρουσιάστηκε η ισχυρότερη Vespa όλων των εποχών, η GTS 310

Η Piaggio προχώρησε στην ανανέωση της Vespa GTS, τοποθετώντας σε αυτή τον νέο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο του ιταλικού ομίλου για τη δημιουργία της ισχυρότερης Vespa που δημιουργήθηκε ποτέ.
Vespa GTS 310 2024 νέο μοντέλο

Η νέα Vespa Gts 310 αποκαλύφθηκε επίσημα στη φετινή EICMA και φέρει τον ανανεωμένο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα του Piaggio Group, ο οποίος βασίζεται στον προηγούμενο των 278 κ.εκ. και ανεβάζει τη χωρητικότητά του στα 310 κ.εκ., με την ισχύ να ανεβαίνει αντίστοιχα στους 25 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Νέο PiaggioMedley 200 – Με μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα

Ο κινητήρας έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό με τους Ιταλούς να κάνουν λόγο για ολοκαίνουργια μηχανικά μέρη σε ποσοστό που ξεπερνά το 70% επί του συνόλου με τις νέες και καλύτερες επιδόσεις που προσφέρει να βγάζουν την Gts εκτός των τειχών με ακόμη περισσότερες αξιώσεις, ενώ το μοτέρ πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+.

Ο νέος κινητήρας έρχεται να ενισχύσει τις επιδόσεις της Vespa και στον εμπορικό στίβο με τις Vespa να έχουν σημειώσει συνολικές πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων την τελευταία 10ετία και περισσότερες από 19 εκατ. πωλήσεις από την παρουσίαση της πρώτης Vespa μέχρι σήμερα.

Διαβάστε επίσης: Νέα συλλεκτική Vespa “140th of Piaggio”

Η διαχρονική σχεδίαση της GTS ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού που ψάχνει ο απαιτητικός αναβάτης της κατηγορίας με την 310 να φέρει στάνταρ keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, full LED προβολέα, traction control και θύρα USB στο μικρό ντουλαπάκι της ποδιάς.

Με την ευκαιρία της τοποθέτησης του νέου κινητήρα η Piaggio αναθεώρησε ελαφρώς και την θέση οδήγησης με τη νέα σέλα να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για τα πόδια του αναβάτη.

Η GTS 310 θα είναι διαθέσιμη σε τρείς εκδόσεις, την στάνταρ, τη Vespa GTS Super με περισσότερες σπορ “πινελιές” και την GTS SuperSport, ως την απόλυτη σπορ μεγάλη Vespa και συνοδεύεται από έναν εκτενή κατάλογο αξεσουάρ που την κάνουν ακόμη πιο πρακτική ή πιο στιλάτη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;