Peugeot 508 PSE: Έρχεται στη Γενεύη το σπορ υβριδικό sedan

2020 Peugeot 508 Sport Engineered PSE
Το είδαμε πέρσι ως concept και φέτος θα μας αποκαλυφθεί ως μοντέλο παραγωγής στη Γενεύη. Ο λόγος για το πανίσχυρο 4κίνητο 508 Sport Engineered.

Η Peugeot παρουσίασε το concept 508 Sport Engineered στο περσινό Σαλόνι της Γενεύης, έκει όπου φέτος θα κάνει το ντεμπούτο της η έκδοση παραγωγής του πανίσχυρο plug-in υβριδικού sedan, το οποίο έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Peugeot Sport.

Η εταιρία προχώρησε στη δημοσίευση των φωτογραφιών που σας παραθέτουμε, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κρατώντας ωστόσο τα χαρτιά της κλειστά αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του μοντέλου παραγωγής.

Να θυμήσουμε ότι για το Concept του 508 Sport Engineered η γαλλική εταιρία ανακοίνωνε 0-100 σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, 80-120 χλμ./ώρα και 80-180 χλμ./ώρα σε 2,5 και 9,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα αλλά και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του 4κίνητου concept μοντέλου αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν πίσω 204 ίππων και έναν μπροστά 113 ίππων, ενώ το “παρών” δίνει και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης PureTech ο οποίος αποδίδει 200 ίππους. Συνδυαστικά η μέγιστη η ισχύς ανέρχεται στους 410 ίππους. Μέρος του συστήματος είναι και το πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 11,9 kWh που μπορούν να κινήσουν το μοντέλο των Γάλλων αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το πρωτότυπο έφερε παράλληλα μεγάλους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με 4πίστονες δαγκάνες, μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 24 χλστ. εμπρός και κατά 12 πίσω -έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων του 508- αλλά και νέα αμορτισέρ και ελατήρια που φέρνουν το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος.

Μένει να δούμε αν αυτές οι εντυπωσιακές ομολογουμένως επιδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά θα ισχύουν και για το μοντέλο παραγωγής.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;